Efterlysning af ejer til en nusseklud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
11 svar
15 synes godt om
1. juni 2016

ESV

Min datter og jeg har idag fundet en nusseklud i zoologiskhave KBH. Vi fandt den på en bænk tæt på gibbon aberne og den nye kænguru indhegning. Den er afleveret i informationen og vi håber meget at den kommer hjem til rette ejer igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2016

Rauw

Har du delt det på zoo's facebookside også? De fleste har jo fb nu om dage. 

Anmeld Citér

2. juni 2016

ESV

Rauw skriver:

Har du delt det på zoo's facebookside også? De fleste har jo fb nu om dage. 

Ja det har jeg, håber meget den kommer hjem, jeg ved hvor ulykkelig min datter ville være hvis hendes klud blev væk

Anmeld Citér

2. juni 2016

loop

ESV skriver:

Min datter og jeg har idag fundet en nusseklud i zoologiskhave KBH. Vi fandt den på en bænk tæt på gibbon aberne og den nye kænguru indhegning. Den er afleveret i informationen og vi håber meget at den kommer hjem til rette ejer igen

Hvor er det sødt af dig, at tage dig tid til at lave sådan et opslag. Det var der mange, der kunne lære noget af.

Anmeld Citér

2. juni 2016

ESV

loop skriver:

Hvor er det sødt af dig, at tage dig tid til at lave sådan et opslag. Det var der mange, der kunne lære noget af.

Tusind tak, det er pænt sagt. 

Anmeld Citér

3. juni 2016

ESV

3. juni 2016

ønskebørn74

ESV skriver:

Måske Becks?

Anmeld Citér

4. juni 2016

ESV

ønskebørn74 skriver:

Måske Becks?

Ja det er selvfølgelig en mulighed ved ikke hvad hun hedder til efternavn. Men jeg kan ikke søge på hendes navn og evt spørge. Kender du hende?

Anmeld Citér

4. juni 2016

ønskebørn74

ESV skriver:

Ja det er selvfølgelig en mulighed ved ikke hvad hun hedder til efternavn. Men jeg kan ikke søge på hendes navn og evt spørge. Kender du hende?

Ja og jeg har spurgt, det er ikke deres.. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

ESV

ønskebørn74 skriver:

Ja og jeg har spurgt, det er ikke deres.. 

Det var da forsøget værd, tak fordi du spurgte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.