Svag positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2016

MissTas

Sanne93 skriver:

Hej allesammen 

Jeg er ny herinde.

Jeg har igår og i morges taget graviditets test, da min mens ikke er kommet mandag som den plejer.

Testen viser svag positiv, altså der er to streger men test stregen er ikke lige så tydelig som kontrol stregen. Derudover har jeg en murrende fornemmelse i underlivet, lidt som mens smerter. 

Er jeg virkelig gravid tror i?  

I så fald er det fantatisk. Tør bare næsten ikke at tro på det endnu

Vi har kun prøvet i 3 mdr. Og jeg har længe troet at jeg ville få svært ved at blive gravid da jeg desværre har endometriose.

Den er da fin positiv . Tillykke hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2016

Baby17

jegsmiler skriver:

Jeg skal den 24., så kender helt sikkert følelsen.. Hvor langt er du henne? Jeg er 4+6 idag 

I følge termins beregner herinde er jeg kun 4+0 

Tillykke til dig også!

Anmeld Citér

2. juni 2016

jegsmiler

Sanne93 skriver:

I følge termins beregner herinde er jeg kun 4+0 

Tillykke til dig også!

Tusind tak. Skal til lægen idag, da jeg mistænker jeg måske er en måned længere henne.. Sær mens/pletblødning 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Baby17

jegsmiler skriver:

Tusind tak. Skal til lægen idag, da jeg mistænker jeg måske er en måned længere henne.. Sær mens/pletblødning 

Hvordan gik det ved lægen i dag så? Er du længere henne?

Anmeld Citér

2. juni 2016

jegsmiler

Sanne93 skriver:

Hvordan gik det ved lægen i dag så? Er du længere henne?

De har mig mistænkt for det.. Så Hej til uge 9! Men finder først ud af det til scanning.. Skal foreløbig op til lægen igen næste fredag og have tjekket livmoderen.. De gjorde det ikke idag, hvilket jeg synes er mærkeligt.. Så ved ikke hvad jeg skal tro.. Pletblødning og meget lidt frisk blod da jeg skulle have min mens sidst, så ved ikke helt hvad jeg skal tro? Nogen der har prøvet det? Ifølge egen beregning er jeg 5+0 idag, så vildt hvis jeg lige ryger 4 uger frem 

Anmeld Citér

4. juni 2016

Baby17

jegsmiler skriver:

De har mig mistænkt for det.. Så Hej til uge 9! Men finder først ud af det til scanning.. Skal foreløbig op til lægen igen næste fredag og have tjekket livmoderen.. De gjorde det ikke idag, hvilket jeg synes er mærkeligt.. Så ved ikke hvad jeg skal tro.. Pletblødning og meget lidt frisk blod da jeg skulle have min mens sidst, så ved ikke helt hvad jeg skal tro? Nogen der har prøvet det? Ifølge egen beregning er jeg 5+0 idag, så vildt hvis jeg lige ryger 4 uger frem 

Hvornår skal du så til scanning? Det bliver spændende at finde ud af hvor langt du er så

Anmeld Citér

4. juni 2016

jegsmiler

Sanne93 skriver:

Hvornår skal du så til scanning? Det bliver spændende at finde ud af hvor langt du er så

Skal foreløbig til lægen igen fredag.. Ja det gør det, men er selv kommet i tvivl nu igen  for min test var jo svag første gang jeg testede.. Så måske jeg bare er 5+2 alligevel 

Anmeld Citér

4. juni 2016

Baby17

Hmm.. Har taget test igen i dag, og den er ikke blevet mere positiv. Test stregen er stadig svagere end kontrol stregen. 

I følge min egen beregning er jeg 4+5 i dag. 

Skal jeg mon være bekymret?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.