Anonym skriver:
Jeg har mere end blot indtryk af at lærere og pædagoger på min søns skole forventer at jeg giver ham lov til legeaftaler hver dag. Det kan ikke lade sig gøre, af flere grunde:
Vi bor et godt stykke fra skole og har ikke vil, så det tager en time at hente ham hos dem han vil lege hos
Vi har to andre børn at tage os af
I øjeblikket har vi sindssyge meget at se til
Vi oplever at vores søn bliver alt for træt og pylret osv når han leger mere end én-to gange om ugen. Han har jo lange skoledage osv.
Spørgsmålet er så om vi virkelig er så dårlige og forfærdelige forældre fordi vi synes det er træls at skolen giver ham lov til at ringe os op dagligt (imens vi er på arbejde) for at spørge om han må tage hjem til nogen?
Vi synes søn udgangspunkt det skal aftaler dagen inden plus vi kan ikke få det til at hænge sammen hverken for os eller ham at han skal have legeaftaler hver dag. Han må gerne have besøg Elle besøge andre, men alt med måde!!!
Er det på eller skolen der er langt ude?
Vi har Max legeaftale 1 gang om ugen.
Syntes ellers det bliver for meget. Nu går min søn i 1 klasse. Og vi har læst lektier hver dag.nap skal han først til at lege så bliver han ofte for træt efter til at lave lektier.
Og vi prioterer skolenhøjt så tingene skal laves.
Anmeld
Citér