D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
A10A14 skriver:
Hej
Dette er muligvis den forkerte debatgruppe.
Jeg står i den situation at jeg blev gravid uventet, men jeg brugte beskyttelse. Nu 7 uger efter fik jeg en besked der gjorde at jeg var nød til selv at afslutte graviditeten.
Sagen er den at jeg i de 7 uger har fået et ønske om dette barn. Hvordan fortæller jeg min kæreste at jeg ønsker et barn mere nu, når jeg godt ved det ville være bedst at vente til efter endt uddannelse? 
Hvor langt er du i din uddannelse?
Personligt synes jeg der er flere fordele ved at få børn under uddannelse. - Jeg er også selv ung mor 
Det er hårdt at skulle læse og lave lektier med en lille, men på den anden side har man ofte nogle lidt mere fleksible mødetider og kan bedre give korte dage i inst.
Derudover så satser jeg stærkt på at være færdig med at få børn når skal ud på arbejdsmarkedet, og det tænker jeg også må være en fordel ifht at få job.
Hvis jeg var dig ville jeg tage snakken med din kæreste. - Hvis nu han stejler fuldstændig så er der jo alligevel ikke meget du kan gøre. Men så er idéen plantet hos ham, og måske han så bliver lidt varm på det efter lidt tid 
Anmeld
Citér