Genbrugsbutikker kbh s hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. maj 2016

Hestepigen

Hej Piger... 

Skal en tur til København i morgen og er på udkig efter gode genbrugsbutikker der ligge i København S området... Nogle der kender nogle der kan anbefales?? Gerne med tøj til børn fra 6-14 år... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

modesty

Hej Piger... 

Skal en tur til København i morgen og er på udkig efter gode genbrugsbutikker der ligge i København S området... Nogle der kender nogle der kan anbefales?? Gerne med tøj til børn fra 6-14 år... 

https://moedrehjaelpen.dk/butik-amager/

EDIT: Hov, 6-14 år, det bliver måske lidt svært. Det er primært de små størrelser, men som der står har de tøj op til 8 år.

Jeg synes ikke rigtigt at der er så mange gode genbrugsbutikker med tøj til børn på Amager (eller Kbh generelt), desværre. Jeg har meget bedre held på loppemarkeder, men det er jo kun i weekender.

Anmeld Citér

31. maj 2016

fresia

Profilbillede for fresia

Klods Hans på Amagerbrogade 

Anmeld Citér

1. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mødrehjælpem på amager har nærmest ikke noget fra 3års alderen. 

Klods hans har vidst noget - ved dog ikke hvor meget, da jeg ikke selv har kigget efter disse størrelser. 

Ellers er der nogle frelsens hær butikker langs amagerbrogade og en med en lidt mere til børn på holmbladsgade (sidegade til amagerbrogade) 

Anmeld Citér

1. juni 2016

snuskesmor

Der er også nogle loppemarkedshaller. Jeg kender dog kun en i Søborg på nordsiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.