Efterårsferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Lærke90

Uhh.. nu er der ikke længe inden jeg skal nyde at have efterårsferie i uge 42  En god ting ved at være studerende på ungdomsuddannelse - alle skoleferierne høre med

Hvor mange af jer har ferie i løbet af næste måned og hvad skal i lave i jeres ferie?

Jeg regner med at skal gøre baby værelse i stand og ned og besøge nogle veninder og familie.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Honningblomst

Lærke90 skriver:

Uhh.. nu er der ikke længe inden jeg skal nyde at have efterårsferie i uge 42  En god ting ved at være studerende på ungdomsuddannelse - alle skoleferierne høre med

Hvor mange af jer har ferie i løbet af næste måned og hvad skal i lave i jeres ferie?

Jeg regner med at skal gøre baby værelse i stand og ned og besøge nogle veninder og familie.  

Jeg har ikke fri...startet semi mandag, men så har jeg stort set også haft helt fri i 6 mdr....så det går nok lige.
Drengene har ferie med deres mormor, farmor og far...
Knus..

Anmeld

28. september 2009

tumle81

Jeg går hjemme på barsel og venter bare på at baby bliver klar til at komme ud til mor og far og søskende :-)

Jeg regner ikke med at have børnene hjemme i uge 42, da jeg efterhånden er meget plaget af min bækkenløsning og ikke kan have dem hjemme i så mange dage :-(

Knus Kathrina 35+6

Anmeld

28. september 2009

DK

Jeg har heldigvis fri!

Kirstine og jeg tager op til sommerhuset i Hals, og skal bare hygge med mormor, have ild i pejsen, sy nye ballonbukser til Kirstine, gå ture ved havet og finde fine konkylier, og spise dejlig mad. Jeg ELSKER ferie i sommerhuset!!!

Mikkel skal arbejde, men kommer nok derop i weekenden! Det er faktisk også okay, det er super rart med intensiv pigehygge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2009

vatten

Vi har "læse-fri" i uge 42 fra studiet, så jeg regner med, at jeg skal have lavet en del ved lejligheden og gjort klar til, at min kæreste kan flytte ind til os  
Og så skal jeg have skrevet et par opgaver og læst noget. Knapt så spændende.

Mathias skal i vuggestue, men får måske en enkelt fridag.

Anmeld

28. september 2009

JonTri

Hmm jeg skal arbejde alle 7 dage i uge 42... det samme skal gemalen. Jonathan skal i gæstepleje et par dage og ellers i dp som vanligt... ingen ferie eller lign her... til gengæld arbejder jeg en uge ad gangen, så har Jonathan hjemme fra onsdag i uge 43... så skal vi hygge udenfor - om vejret vil.

Anmeld

28. september 2009

Kristina V

Hej Piger...

Jamen vi er faktisk p.t. i flytte rod... vi startede i Fredags med at flytte ind i vores nye hjem.. SKØNT! Så de næste uger står med oprydning..

Og så lørdag 41 til søndag uge 42 rejser vi en tur til KRETA!!!! De sidste 5 år har vi kun været  på skiferie, så glæder mig som et lille barn til ferie, og så uden ski!!!! 
glæder mig glæder mig glæder mig.... -hvis i skulle være itvivl..

Anmeld

28. september 2009

wamse

Jeg har ferie i uge 42, og jeg glæder mig så meget Har ikke haft sommerferie, så ferien er bare tiltrængt. Vi skal til legoland, hvor de kører noget tema om gys og grin Resten af dagen skal vi hygge, gå ture ved stranden og i skoven. der skal ryddes god op over alt og der er et par projekter i huset, der skal færdiggøres.

Anmeld

28. september 2009

Becks

Jeg holder ferie i uge 41, hvor jeg tager til Lalandia med min veninde og min gudsoen paa  1 1/2 og min venindes veninde og hendes soen paa 3

Jeg kan ikke faa ferie i uge 42, da jeg ingen boern har

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Jeg har også efterårsferie og neeeej hvor jeg glæder mig.
Vi skal muligvis i sommerhus ved vesterhavet, det afhænger lidt af mandens arbejde.
Ellers skal vi bare hygge i Odense, i zoo og på lidt småturer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.