Gravid og smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg er gravid og er 6+1 i dag. 

Jeg har nogle smerter i underlivet en gang i mellem, som om det kommer en kraftig mens lige om lidt. 

Jeg kan godt holde smerterne ud, men er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på?

og hvornår kan man få en tryghedsscanning? Vil selv betale den for at vide om der er liv og om den er inden for livmoderen. 

Mvh en første gangs gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej

jeg er gravid og er 6+1 i dag. 

Jeg har nogle smerter i underlivet en gang i mellem, som om det kommer en kraftig mens lige om lidt. 

Jeg kan godt holde smerterne ud, men er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på?

og hvornår kan man få en tryghedsscanning? Vil selv betale den for at vide om der er liv og om den er inden for livmoderen. 

Mvh en første gangs gravid. 

Mens smerter i starten af graviditeten er meget normalt, det er fordi at livmoderen giver sig og gør plads til den lille 

Når du er i fertilitetsbehandling får du en scanning Ca. 7+0, så jeg tænker da også du kan købe en deromkring 

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Jeg må ind og bestille en tid til næste uge 

Anmeld Citér

31. maj 2016

P27

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Jeg må ind og bestille en tid til næste uge 

Jeg blev scannede da jeg var 5+6 for graviditet udenfor livmoderen - min læge henviste mig og jeg skulle ikke betale noget. 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Nakedasja

Jeg har også haft de der smerter, og blev vildt nervøs.. Men det er vidst meget normalt

Jeg var til en tryghedsscanning da jeg var 7+4, og man kunne se blommesækken, og ved "fosteret" kunne man se hvad jeg vil mene er ryggen, anlæg til arme, små anlæg til ben og navlestreng

Det var rigtig rart, og hende scanningslægen var super sød og dygtig .. :-)

Hun fortalte så i øvrigt, at jeg havde haft ægløsning fra højre side, hvilket godt kunne være en af årsagerne til de der mens lignende smerter (Vildt at man kan se det)

Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.