Bryllupsdagsgaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
5 synes godt om
31. maj 2016

lineog4

Vi havde bryllupsdag for præcis en uge siden og have bestilt en særlig gave til min kære mand. Den var så ikke blevet færdig, men det er den nu og selv om jeg havde tænkt jeg kunne gemme den til jul så er det ikke muligt for hopper af glæde over hvor fin den er.... Så en uge forsinket og bare fordi jeg elsker han har givet mig den kæmpe lykke i livet at blive mor får han den i dag....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lineog4 skriver:

Vi havde bryllupsdag for præcis en uge siden og have bestilt en særlig gave til min kære mand. Den var så ikke blevet færdig, men det er den nu og selv om jeg havde tænkt jeg kunne gemme den til jul så er det ikke muligt for hopper af glæde over hvor fin den er.... Så en uge forsinket og bare fordi jeg elsker han har givet mig den kæmpe lykke i livet at blive mor får han den i dag....

Hvor er den bare fin 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Loa

Årh er det jeres børn? Hvor er den bare fin

Anmeld Citér

31. maj 2016

lineog4

Loa skriver:

Årh er det jeres børn? Hvor er den bare fin

Ja der er vores børn udsat for en tegneserie-tegner. Især den midterste ligner utroligt når nu det er som tegneserie

Anmeld Citér

31. maj 2016

Loa

lineog4 skriver:

Ja der er vores børn udsat for en tegneserie-tegner. Især den midterste ligner utroligt når nu det er som tegneserie

Det er virkelig sødt  

Jeg kommer til at tænke på Valhalla når jeg ser "figurerne"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.