Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi havde bryllupsdag for præcis en uge siden og have bestilt en særlig gave til min kære mand. Den var så ikke blevet færdig, men det er den nu og selv om jeg havde tænkt jeg kunne gemme den til jul så er det ikke muligt for hopper af glæde over hvor fin den er.... Så en uge forsinket og bare fordi jeg elsker han har givet mig den kæmpe lykke i livet at blive mor får han den i dag....
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lineog4 skriver: Vi havde bryllupsdag for præcis en uge siden og have bestilt en særlig gave til min kære mand. Den var så ikke blevet færdig, men det er den nu og selv om jeg havde tænkt jeg kunne gemme den til jul så er det ikke muligt for hopper af glæde over hvor fin den er.... Så en uge forsinket og bare fordi jeg elsker han har givet mig den kæmpe lykke i livet at blive mor får han den i dag....
Hvor er den bare fin
Årh er det jeres børn? Hvor er den bare fin
Loa skriver: Årh er det jeres børn? Hvor er den bare fin
Ja der er vores børn udsat for en tegneserie-tegner. Især den midterste ligner utroligt når nu det er som tegneserie
lineog4 skriver: Ja der er vores børn udsat for en tegneserie-tegner. Især den midterste ligner utroligt når nu det er som tegneserie
Det er virkelig sødt
Jeg kommer til at tænke på Valhalla når jeg ser "figurerne"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128