Aarstiderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2016

FruJacobsen

Godaften de damer

Jeg har besluttet, at vi herhjemme skal til at have måltidskasser fra Aarstiderne. Jeg er så træt af madplanlægning, handleture osv., så at kunne få en kasse fyldt med gode råvarer og opskrifter leveret en gang om ugen er et ret attraktivt tilbud. Mit spørgsmål er nu, om nogle af jer har erfaring med det og hvad bruger I yderligere på mad/husholdningsbudgettet? Der skal jo stadig handles til madpakker  osv. og planen er ikke, at vores madbudget skal stige markant!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min kollega har haft benyttet sig af det i en periode. I starten var det meget spændende. Men det blev ret dyrt. For som du siger skal man huske de andre måltider. Hun købte den pakke med 5 dage til 7xx eller deromkring. Så hun skulle også sørge for de to sidste dage i ugen. Når det blev sammenlagt havde hun oversteget det hun normalt brugte og mere til. 

Men det er nogle spændende retter. Økologisk og meget med fisk. Sundt og varierende

Anmeld Citér

31. maj 2016

Skouboe

FruJacobsen skriver:

Godaften de damer

Jeg har besluttet, at vi herhjemme skal til at have måltidskasser fra Aarstiderne. Jeg er så træt af madplanlægning, handleture osv., så at kunne få en kasse fyldt med gode råvarer og opskrifter leveret en gang om ugen er et ret attraktivt tilbud. Mit spørgsmål er nu, om nogle af jer har erfaring med det og hvad bruger I yderligere på mad/husholdningsbudgettet? Der skal jo stadig handles til madpakker  osv. og planen er ikke, at vores madbudget skal stige markant!

Jeg kender ikke Årstidernes kasse, men jeg kender flere der er glade for Kokkens Hverdagsmad

https://www.kokkenshverdagsmad.dk/ 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Noahmor

FruJacobsen skriver:

Godaften de damer

Vi får det og har fået i over et år. Er som regel superspændende retter med masser af grønt. 

Hvis du bor med en, der er vild med kød, skal I overveje en plus pakke. Vi har to børn under seks, så nøjes med en pakke til to voksne. 

Handler ind for max 1000kr ved siden af. Inkl bleer mm. Men vi spiser også en del frugt og grønt og helst øko. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.