Merit fra grundforløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
12 svar
10 synes godt om
30. maj 2016

MyLove E

Hej. 

Forhistorie: Nogen måske har læst skrev jeg for små 3uger siden om en ulykke i bowling centret, hvor en mand i kørestol faldt ud over 2 trin i sin elkørestol. Jeg var den første til at sidde ved ham. Personalet var ikke så meget tilstedeværende. Vi sendte et læser brev. De har så svaret på det og sagt at grunden til at de bare lod mig forsætte, var fordi de troede jeg var sygeplejerske eller lignende.

Nu til selve indlægget: Jeg har så siden hørt fra mange at jeg da skal være sygeplejerske eller SSA. Tanken har så siddet fast i mit hoved siden. 

Kan man komme uden om grundforløbet? Jeg er uddannet pgu'er (den gamle pau) men det er tilbage i 2004. Jeg har arbejdet som frivillig i min fritid siden 2003. Hvor jeg mest har haft med børn med muskelsvind at gør. 

Kan man få merit eller skal man ha det hele med?

Jeg er 33 og har desværre en masse psykiske problemer med en masse op og nedture. 

Jeg er også ved at blive tildelt flexjob.

Synes i bare jeg skal smide den tanke ud eller prøve at søge ind?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Panther

Profilbillede for Panther
MyLove E skriver:

Hej. 

Forhistorie: Nogen måske har læst skrev jeg for små 3uger siden om en ulykke i bowling centret, hvor en mand i kørestol faldt ud over 2 trin i sin elkørestol. Jeg var den første til at sidde ved ham. Personalet var ikke så meget tilstedeværende. Vi sendte et læser brev. De har så svaret på det og sagt at grunden til at de bare lod mig forsætte, var fordi de troede jeg var sygeplejerske eller lignende.

Nu til selve indlægget: Jeg har så siden hørt fra mange at jeg da skal være sygeplejerske eller SSA. Tanken har så siddet fast i mit hoved siden.