Gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2016

MusseMette

Hej !

Jeg er helt ny herinde - jeg er en 20-årig kvinde, som har været igennem en fertilitetsbehandling (med hormonbehandling, da jeg har PCOS ) Jeg blev insemineret for første gang d. 19/05-16, og i dag, kunne jeg simpelhent ikke vente og blev nød til at teste (ved at jeg først rigtig kan teste om et par dage )

Men i dag tog jeg så en test, som jeg er i tvivl om - jeg synes selv, at det ligner en svag positiv, meeeen er det noget jeg bilder mig ind.. Vil derfor gerne høre jeres mening

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Der er to streger

Anmeld Citér

30. maj 2016

MusseMette

Er så glad for at det ikke kun er mig, der kan se to streger

Anmeld Citér

30. maj 2016

Bb2015

Jeg ser også to streger 

Anmeld Citér

30. maj 2016

MissTas

MusseMette skriver:

Hej !

Jeg er helt ny herinde - jeg er en 20-årig kvinde, som har været igennem en fertilitetsbehandling (med hormonbehandling, da jeg har PCOS ) Jeg blev insemineret for første gang d. 19/05-16, og i dag, kunne jeg simpelhent ikke vente og blev nød til at teste (ved at jeg først rigtig kan teste om et par dage )

Men i dag tog jeg så en test, som jeg er i tvivl om - jeg synes selv, at det ligner en svag positiv, meeeen er det noget jeg bilder mig ind.. Vil derfor gerne høre jeres mening

Ser også to streger, men er det ikke noget med at når man er i hormonbehandling, så er det der æglæsningshalløj først ude af kroppen 14 dage efter man er blevet befrugtet og kan indtil da give falsk positiv? 

Men krydser 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Liv_86

MusseMette skriver:

Hej !

Den er positiv. Tillykke

Anmeld Citér

30. maj 2016

MusseMette

MissTas skriver:

Ser også to streger, men er det ikke noget med at når man er i hormonbehandling, så er det der æglæsningshalløj først ude af kroppen 14 dage efter man er blevet befrugtet og kan indtil da give falsk positiv? 

Men krydser 

Den tanke havde jeg også, men testede for en uge siden (kunne ikke lade være) og den var negativ  

Anmeld Citér

5. juli 2016

Debatpigen.

MusseMette skriver:

Hej !

hej. Tillykke. Har også pco/s har været igennem et par behandlingere uden det er lykkes. Hvad har du gjort andreleds? Tager natur medicin, metformin, ændre kost eller?

Anmeld Citér

8. juli 2016

MusseMette

Debatpigen. skriver:

hej. Tillykke. Har også pco/s har været igennem et par behandlingere uden det er lykkes. Hvad har du gjort andreleds? Tager natur medicin, metformin, ændre kost eller?

Tak  

jeg har kun været igennem én behandling og er i 10. Uge jeg sørgede for at motionere og undgik alt for meget sukker (er normalvægtig) ellers fik jeg mild hormonstimulering pga mine unge alder

håber det snart lykkes for dig  

Anmeld Citér

9. juli 2016

Debatpigen.

MusseMette skriver:

Tak  

jeg har kun været igennem én behandling og er i 10. Uge jeg sørgede for at motionere og undgik alt for meget sukker (er normalvægtig) ellers fik jeg mild hormonstimulering pga mine unge alder

håber det snart lykkes for dig  

er også normalvægtigt.. Måske tyndfed. Gør det samme som dig, og intet lykkes.. Iih nå håber jeg lige så heldig som dig en dag! ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.