Erfaring med skyggestreg indenfor tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Virker godtnok meget mærkeligt af din læge vil jeg mene 

Ja det giver heller ikke mening for mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Anonym trådstarter

Det er sådan nogle som dem her jeg laver. Men de udvikler sig ikke..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes bestemt der er farve i. 

Hvorfor bestiller du ikke en tid til scanning?

Anmeld Citér

30. maj 2016

maybebaby2

Anonym skriver:

hej piger.

jeg er i dag gået 52 dage over tid. Har været ved lægen og få taget blodprøver på alt muligt, udover graviditet da hun siger at det gør de ikke.

hun har opfordret mig til at teste hver uge. Og de eneste streger jeg har fået frem er skyggestreger, som er kommet INDENFOR tid.. Men de udvikler sig ikke.. Og har flere negative tests imellem de "positive"

er der nogen der har erfaring med det? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af ren frustration. Hvis den er god nok vil jeg være 11+ og det giver egentlig heller ikke nogen mening for mig at jeg så ikke har testet positiv endnu.

jeg har murren, ømme brystvorter engang imellem, ondt i maven, og jeg er ufattelig træt.

jeg ved bare ikke hvad jeg skalgøre eller gribe i. 

Da jeg ventede min pige tog jeg flere graviditetsteste og først da jeg var 18,5 uger henne viste den positiv og min mens.. kom som den plejede, havde dog sure opstød om morgen men tænke bare det var noget andet når det kun var negative teste jeg fik.

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg synes bestemt der er farve i. 

Hvorfor bestiller du ikke en tid til scanning?

Det tror jeg også snart jeg gør. Jeg skal snart have afklaring i hvertfald.

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

maybebaby2 skriver:

Da jeg ventede min pige tog jeg flere graviditetsteste og først da jeg var 18,5 uger henne viste den positiv og min mens.. kom som den plejede, havde dog sure opstød om morgen men tænke bare det var noget andet når det kun var negative teste jeg fik.

Jeg har heller ikke voldsomme symptomer. Og dem jeg har tænker jeg egentlig mere om det er min mens der kommer.. Men den kommer ikke. 

Det var godt non sent at teste positiv. Men det er også derfor den ligger i mit baghovedet. At nogle jo bare tester positiv sent. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Det er sådan nogle som dem her jeg laver. Men de udvikler sig ikke..

Jeg har prøvet tre gange at få sådanne streger på valmed teste uden at være gravid, sys valmed har det med at lave falske streger. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg har prøvet tre gange at få sådanne streger på valmed teste uden at være gravid, sys valmed har det med at lave falske streger. 

Det her er ikke sådan en. Det er en fra Rema1000

men har jo så også haft mange negative efter, og så en fra apoteket der lavede lidt samme nummer. Så betegnede den som negativ og smed den ud. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Det her er ikke sådan en. Det er en fra Rema1000

men har jo så også haft mange negative efter, og så en fra apoteket der lavede lidt samme nummer. Så betegnede den som negativ og smed den ud. 

Men dem fra rema, er det ikk os valmed?  Eller.. Det mærkeligt. Ville klart forlange en blodprøve! Ellers ville jeg bestille en scanning

Anmeld Citér

30. maj 2016

Vik

Jeg ville købe en ClearBlue test på apoteket og bede min læge at sende mig til en Gynikolog til en scanning!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.