Aaarggg syg??!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
8 synes godt om
30. maj 2016

MissMoon

Hej skønne piger

Jeg ligger syg herhjemme på 2 uge, har mistet min stemme, er møg forkølet, hovedpine, ondt i øjnene, koldsved, ingen appetit, svimmel og feber der kommer og går. 

Jeg er kun i 5 uge. Og har hørt at det er farligt at blive ramt af sygdom de første 8 uger, og at det kan føre til dødsfødt, åndsvaghed og misdannelser. Er virkelig nervøs har forhørt mig hos min læge som sagde at hun TROR ikke jeg ska være nervøs, men hun godt ka forstå jeg er det arghhhh' det gjorde mig nærmest mere nervøs at ringe til min læge. 

Er der nogle af jer der har oplevet at ligge syg i starten af graviditeten??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Rockertand

Monica89 skriver:

Hej skønne piger

Jeg ligger syg herhjemme på 2 uge, har mistet min stemme, er møg forkølet, hovedpine, ondt i øjnene, koldsved, ingen appetit, svimmel og feber der kommer og går. 

Jeg er kun i 5 uge. Og har hørt at det er farligt at blive ramt af sygdom de første 8 uger, og at det kan føre til dødsfødt, åndsvaghed og misdannelser. Er virkelig nervøs har forhørt mig hos min læge som sagde at hun TROR ikke jeg ska være nervøs, men hun godt ka forstå jeg er det arghhhh' det gjorde mig nærmest mere nervøs at ringe til min læge. 

Din læge kan jo ikke give dig nogen garantier, kun formode, at du får en normal graviditet.

Brug din logiske sans i stedet for det der "jeg har hørt", der er tusindevis af kvinder, der har ligget syge i starten af graviditeten (også undertegnede), og hvis det var et påvist problem, ville Sundhedsstyrelsen nok anbefale abort, ikke?

Lad nu Google være i fred og bliv rask i stedet for, du får ikke noget godt ud af at påføre dig selv bekymringer og stress, nyd din helt normale graviditet i stedet 

Anmeld Citér

30. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Monica89 skriver:

Hej skønne piger

Åndsvaghed.. Det var da et pænt ord 

Nej, selvfølgelig er det ikke farligt at være syg i starten af en graviditet. 

God bedring.

Anmeld Citér

30. maj 2016

Sedigfor

Hvorfor har du fået afvide det er farligt? . Jeg var syg over halvanden af min graviditet " første del " og min datter er sund og rask..

Anmeld Citér

30. maj 2016

JLRDP

Da jeg var gravid i 6-7. uge lå jeg også syg med feber og jeg fik af vide at det var ganske normalt da kroppens immunforsvar er svækket pga graviditeten, så der er ikke noget der er farligt ved det  Jeg troede som du at det ville gå ud over barnet, men det gør det altså ikke   Nyd din graviditet og bare husk at klæde dig godt på når det er køligt 

Anmeld Citér

30. maj 2016

MissMoon

Jaaa har sku nok googlet alt for meget. Min bekymring kommer nok mest af jeg havde en SA sidste måned, og er bange for at det mindste ka fremprovokere endnu en. Meeeen, tak for svar piger, tror jeg vil ligge bekymringerne på bordet og hvile så meget som muligt til jeg er rask igen

Anmeld Citér

30. maj 2016

Rtjm05

Monica89 skriver:

Hej skønne piger

Jeg er 29+6 nu, jeg har siden positiv test ligget med forkølelse/ondt i halsen 7 gange og derudover haft omgangssyge 3 gange, og min baby har det fint

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.