Bivirkninger ved puregon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde du bivirkninger ved puregon?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

676 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2016

Anonym trådstarter

(Jeg har lavet spørgsmål, men vil meget gerne have i uddyber jeres svar. Det kan gøres anonymt)

Så er jeg i gang med iui-h forsøg.

jeg har fået puregon og har fået det før for mange år siden. Og jeg mindes ikke jeg havde bivirkninger, udover ømme æggestok fordi jeg fik så meget da det var icsi  behandling.

Denne gang får jeg ondt i hovedet efter hver sprøjte og har også ondt i maven. Synes bare ikke smerterne skulle komme så tidligt. Jeg har taget det i 5 dage nu.

I dag er hovedpinen ret slem og maven hel skør, men håber det er helt tilfældigt.

Hvordan er jeres erfaring med små doser puregon? Jeg får 50 lige nu.

Jeg ser frem til at høre fra jer 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

(Jeg har lavet spørgsmål, men vil meget gerne have i uddyber jeres svar. Det kan gøres anonymt)

Så er jeg i gang med iui-h forsøg.

jeg har fået puregon og har fået det før for mange år siden. Og jeg mindes ikke jeg havde bivirkninger, udover ømme æggestok fordi jeg fik så meget da det var icsi  behandling.

Denne gang får jeg ondt i hovedet efter hver sprøjte og har også ondt i maven. Synes bare ikke smerterne skulle komme så tidligt. Jeg har taget det i 5 dage nu.

I dag er hovedpinen ret slem og maven hel skør, men håber det er helt tilfældigt.

Hvordan er jeres erfaring med små doser puregon? Jeg får 50 lige nu.

Jeg ser frem til at høre fra jer 

På forhånd tak 

Jeg har godt nok ikke lige fået puregon, men gonal f og menopur, hvor bivirkningerne jo er de samme. 

Det du beskriver lyder meget normalt. Jeg har også fået hovedpine af Gonal F og blevet vildt træt. 
På pergotime fik jeg sindssygt ondt i maven, fordi jeg blev forstoppet - gentog sig cyklus efter cyklus, så de hormoner kan også godt påvirke maven. Jeg bliver også forstoppet af progesteronpræperaterne (specielt crinone). 

Jeg får også små doser, da jeg har mega høj ægreserve, hvilket nok også er grunden til, at mine bivirkninger ikke er i den voldsomme ende. Min erfaring er dog, at 1. cyklus altid er den værste mht bivirkninger. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg har godt nok ikke lige fået puregon, men gonal f og menopur, hvor bivirkningerne jo er de samme. 

Det du beskriver lyder meget normalt. Jeg har også fået hovedpine af Gonal F og blevet vildt træt. 
På pergotime fik jeg sindssygt ondt i maven, fordi jeg blev forstoppet - gentog sig cyklus efter cyklus, så de hormoner kan også godt påvirke maven. Jeg bliver også forstoppet af progesteronpræperaterne (specielt crinone). 

Jeg får også små doser, da jeg har mega høj ægreserve, hvilket nok også er grunden til, at mine bivirkninger ikke er i den voldsomme ende. Min erfaring er dog, at 1. cyklus altid er den værste mht bivirkninger. 

Ok tak for svar. Har nok bare lykkelig glemt hvordan det var sidst 

ja crinone er en sa*an. Det ødelægger ens mave fuldstændig

Jeg satser på at det bare er den her cyklus jeg skal have hormoner 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.