Kan sygdom skade baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. maj 2016

MissMoon

hej piger

jeg er i dag i 4+3, og har ligget der hjemme hård ramt af influenza lignende virus i en uge, er stadig hårdt ramt og det lader ikke til jeg kommer i bedring lige foreløbigt. 

Har meget svært ved at spise og drikke dels fordi min hals brænder og dels fordi jeg ingen appetit har. 

Tog lige en test i morges for at sikre mig lille stadig holder ved, og den er er stadig bragende positiv. 

Mit spørgsmål er om det kan skade baby? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

MissTas

Monica89 skriver:

hej piger

jeg er i dag i 4+3, og har ligget der hjemme hård ramt af influenza lignende virus i en uge, er stadig hårdt ramt og det lader ikke til jeg kommer i bedring lige foreløbigt. 

Har meget svært ved at spise og drikke dels fordi min hals brænder og dels fordi jeg ingen appetit har. 

Tog lige en test i morges for at sikre mig lille stadig holder ved, og den er er stadig bragende positiv. 

Man siger det er værst at blive ramt af noget de første 3 mrd. Men baby ligger godt beskyttet og der skal meget til at den tager skade. Var selv ramt af slem forkølelse og lidt feber da jeg var i uge 5-6 stykker. Jeg er i uge 14 nu og baby har det fantastisk så ro på. Sørg for at drik rigeligt og spis det du nu kan, så skal baby nok klare sig

Anmeld Citér

29. maj 2016

Diosa85

Monica89 skriver:

hej piger

Ikke for at gøre dig nervøs. Men der er ingen grund til at teste. En test kan ikke fortælle hvordan baby har det eller om baby sidder der endnu. HCG tallet falder over et par uger hvis baby ikke skulle være der mere. 

Men nej sygdom som influenza og forkølelse kan ikke skade fosteret. Bare sørg for at drik vand og spis hvad du kan 

Anmeld Citér

29. maj 2016

modesty

Monica89 skriver:

hej piger

Det kan det ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.