Åh nej! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2016

Josestarfire

igår lagde jeg billeder og opslag op omkring min graviditetstest med en svag lyserød streg. I nat tørre jeg mig og lidt rødligt blod kommer frem på papiret. Her til morgen er der noget mere blod :-( - men det ligner frisk blod. Er det normalt? Eller har jeg haft bio? Eller SA? Eller kan jeg godt stadig være gravid? Knus Josefine

SKAL LIGE SIGES!!;

graviditet er ikke bekræftet endnu af læge

jeg kender ikke min cyklus da den er meget ustabil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

LeneKE

Josestarfire skriver:

igår lagde jeg billeder og opslag op omkring min graviditetstest med en svag lyserød streg. I nat tørre jeg mig og lidt rødligt blod kommer frem på papiret. Her til morgen er der noget mere blod :-( - men det ligner frisk blod. Er det normalt? Eller har jeg haft bio? Eller SA? Eller kan jeg godt stadig være gravid? Knus Josefine

SKAL LIGE SIGES!!;

Hej du  

Altså da jeg ventede min søn, der blødte jeg også lidt helt i starten af graviditeten - og det var også før jeg fik graviditeten bekræftet ved en læge  Så det kan sagtens være at du stadig er gravid 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Babilooo

Med så svag en streg og blødning lyder det som en igangværende sa. 

Men jo - du kan godt stadigvæk være gravid.

Anmeld Citér

29. maj 2016

Sedigfor

Med een så svag test vil jeg slet ikke tøre at tro på det endnu, da det kan gå begge veje. Men håber da for jer at den er positiv.

Anmeld Citér

29. maj 2016

MissTas

Josestarfire skriver:

SKAL LIGE SIGES!!;

Tror du kan være rolig så længe du ikke bløde r ligesom alm mens. Så længe det bare er pletblødning en gang imellem tror jeg ikke det er noget. Men selvfølgelig ikke til at sige når du ikke er længere henne.. :/ krydser for det ikke blir til mere

Anmeld Citér

29. maj 2016

Josestarfire

MissTas skriver:

Tror du kan være rolig så længe du ikke bløde r ligesom alm mens. Så længe det bare er pletblødning en gang imellem tror jeg ikke det er noget. Men selvfølgelig ikke til at sige når du ikke er længere henne.. :/ krydser for det ikke blir til mere

Desværre er der kommet kraftigere blødning nu, og min krop opfører sig som når jeg har mens :-( 

Anmeld Citér

29. maj 2016

MissTas

Josestarfire skriver:

Desværre er der kommet kraftigere blødning nu, og min krop opfører sig som når jeg har mens :-( 

Okay, så er det et ret dårligt tegn hvor langt skulle du være i dag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.