Måske en kommende februar baby? G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
11 synes godt om
28. maj 2016

Mimsa

God aften herinde! 

Jeg kunne ikke dy mig her til aften, og blev nødt til at tage en test. Er 3+3, hvis jeg (forhåbentlig) er gravid! 

Inden for 2 minutter kom denne streg, men den er virkelig svær at fange på kamera! Håber i kan se den. Men hvad siger i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Maalene

Mimsa skriver:

God aften herinde! 

Jeg kunne ikke dy mig her til aften, og blev nødt til at tage en test. Er 3+3, hvis jeg (forhåbentlig) er gravid! 

Inden for 2 minutter kom denne streg, men den er virkelig svær at fange på kamera! Håber i kan se den. Men hvad siger i? 

Jeg kan godt ane en svag streg, men der er desværre en lille risiko for, at det er en bio du har opfanget - så jeg vil krydse alt hvad jeg kan og håbe for dig, at du om et par dage har en tydeligere test, for så er der vidst ingen tvivl  Alt mulig held og lykke herfra 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Mimsa

Maalene skriver:

Jeg kan godt ane en svag streg, men der er desværre en lille risiko for, at det er en bio du har opfanget - så jeg vil krydse alt hvad jeg kan og håbe for dig, at du om et par dage har en tydeligere test, for så er der vidst ingen tvivl  Alt mulig held og lykke herfra 

Uha, håber virkelig ikke, at det ender ud i en bio.. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Maalene

Mimsa skriver:

Uha, håber virkelig ikke, at det ender ud i en bio.. 

Det håber jeg bestemt heller ikke for dig - jeg ved selv hvor svært det er at vente til testdag   Om ikke andet er det da et godt tern, at man kan ane den ekstra streg, for så tyder det jo på, at du har et befrugtet æg - så det skal bare have sat sig fast  

Anmeld Citér

29. maj 2016

Liv_86

Mimsa skriver:

God aften herinde! 

Jeg vil sige positiv. Selvom stregen er svag. Håber den udvikler sig. Mine så også sådan ud, svære at se. 

Men kan godt se den. Forsigtig tillykke 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Mimsa

Den er lidt sværere at fange i dag på kameraet.. Men den var der også i morges. Håber virkelig 

Anmeld Citér

2. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Tillykke  jeg kan godt se 2 streger 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Mimsa

...<3... skriver:

Tillykke  jeg kan godt se 2 streger 

Den er også kun blevet mere positiv og er 4+4 i dag 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Liv_86

Tillykke. 

Har en gruppe på Fb for termin februar. Den er lukket. Du kan skrive til mig hvis du har lyst til at være med

Anmeld Citér

2. juni 2016

Maalene

Mimsa skriver:

Den er også kun blevet mere positiv og er 4+4 i dag 

Kæmpe stort tillykke - hvor er det fantastisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.