Hjælp til surpriseparty -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
5 synes godt om
28. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej :-)

Mine søskende og jeg står og skal holde surpriseparty for min far da han fylder 60. Vi har arrangeret det og det hele, men mangler ideer til hvordan vi skal gøre det på den bedste måde. Min mor er med i planerne, så vi ved at hun skal kører ham, men da min far kender området hvor det skal holdes, synes vi det er svært at skulle få ham til stedet uden han fatter mistanke  Han ved endnu ikke at vi har planer for ham den dag, og skal snart fortælle ham at vi skal noget sammen således at han får pænt tøj på og sådan, men har I nogle ideer til hvordan vi kan gøre det? Og hvad vi evt skal sige. Vi er tre børn, svigerbørn og 2 børnebørn.

hvordan har I gjort når i har skulle overraske med fest for nogen af jeres? Det bliver holdt i et forsamlingshus, i byen hvor den ene af mine søskende bor :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Mine søskende og jeg står og skal holde surpriseparty for min far da han fylder 60. Vi har arrangeret det og det hele, men mangler ideer til hvordan vi skal gøre det på den bedste måde. Min mor er med i planerne, så vi ved at hun skal kører ham, men da min far kender området hvor det skal holdes, synes vi det er svært at skulle få ham til stedet uden han fatter mistanke  Han ved endnu ikke at vi har planer for ham den dag, og skal snart fortælle ham at vi skal noget sammen således at han får pænt tøj på og sådan, men har I nogle ideer til hvordan vi kan gøre det? Og hvad vi evt skal sige. Vi er tre børn, svigerbørn og 2 børnebørn.

hvordan har I gjort når i har skulle overraske med fest for nogen af jeres? Det bliver holdt i et forsamlingshus, i byen hvor den ene af mine søskende bor :-)

Jeg havde nok sagt til min Mor at hun skulle alene invitere ham ud og spise... 

Så kunne resten af flokken stå klar (hvor ens biler mm ikke stod synlige) 

Anmeld Citér

28. maj 2016

M (:

Anonym skriver:

Måske i kan lokke ham med til en "familiefotografering" i anledning af hans fødselsdag i det valgte område? Og så kan gæsterne stå gemt og klar til at synge/råbe hurra på en udvalgt location? 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg havde nok sagt til min Mor at hun skulle alene invitere ham ud og spise... 

Så kunne resten af flokken stå klar (hvor ens biler mm ikke stod synlige) 

Ja, det havde været en ide, men glemte at skrive gæsterne er inviteret til 14.30 også regner vi med han skal komme kl 15 ca, da familie kommer fra udlandet af :-)

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Måske i kan lokke ham med til en "familiefotografering" i anledning af hans fødselsdag i det valgte område? Og så kan gæsterne stå gemt og klar til at synge/råbe hurra på en udvalgt location? 

Det var selvfølgelig en mulighed :-) tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.