Der er vist ikke meget tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
11 svar
18 synes godt om
28. maj 2016

MM92

Jeg forstår det ikke helt selv, men... 

Der kan vist ikke være meget tvivl om, at denne er positiv

Jeg testede allerede svagt positiv i torsdags, og har i dag denne test. Og så endda i 1. cyklus efter at have fået fjernet hormonspiral. 

Det er lidt uvirkeligt. 

Jeg regner med at ringe til lægen mandag mhp. at få den bekræftet der, og så går turen på ferie tirsdag. Så er nok nødt til at fortælle det til mine forældre, der skal med på turen, for alkohol er da i hvert fald no go nu  Har I nogle gode råd til hvordan? Jeg frygter lidt, at de bliver negative, og jeg vil jo helst ikke ødelægge ferien (det er i stedet for sølvbryllupsfest) 

I følge egne beregninger er jeg kun ca. 3+5 med termin ca. 7. februar 2017 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Spirrevip

Stort tillykke  og god ferie 

Anmeld Citér

28. maj 2016

pb2017

Stort tillykke 

Hvorfor skulle de blive negative over det?  

Anmeld Citér

28. maj 2016

MM92

pb2016 skriver:

Stort tillykke 

Hvorfor skulle de blive negative over det?  

Fordi de er ret pressede for tiden af alt muligt og ikke mener, at de har overskud. Heldigvis er det da ikke dem, der får et barn, men min kæreste og jeg  

Anmeld Citér

28. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MM92 skriver:

Jeg forstår det ikke helt selv, men... 

Der kan vist ikke være meget tvivl om, at denne er positiv

Jeg testede allerede svagt positiv i torsdags, og har i dag denne test. Og så endda i 1. cyklus efter at have fået fjernet hormonspiral. 

Det er lidt uvirkeligt. 

Jeg regner med at ringe til lægen mandag mhp. at få den bekræftet der, og så går turen på ferie tirsdag. Så er nok nødt til at fortælle det til mine forældre, der skal med på turen, for alkohol er da i hvert fald no go nu  Har I nogle gode råd til hvordan? Jeg frygter lidt, at de bliver negative, og jeg vil jo helst ikke ødelægge ferien (det er i stedet for sølvbryllupsfest) 

I følge egne beregninger er jeg kun ca. 3+5 med termin ca. 7. februar 2017 

Først stort tillykke.

Tror jeg vil sige det som det er. Og forklare den at det er meget tideligt så alt kan ske endnu. Og de derfor ikke må fortælle andre det.

Og hvis de ikke må vide det vil jeg sige at du

dagen før har fået blære betændelse. Og du ikke må drikke alkohol på pincilinen.

Anmeld Citér

28. maj 2016

Sandratoft

Jeg vil bare lige indskyde, at hvis du siger du ikke kan drikke fordi du er på penicillin, så kan du ligeså godt skrive GRAVID i panden med store fede bogstaver, da det er den ældste løgn, som mange kender

Anmeld Citér

28. maj 2016

MM92

Sandratoft skriver:

Jeg vil bare lige indskyde, at hvis du siger du ikke kan drikke fordi du er på penicillin, så kan du ligeså godt skrive GRAVID i panden med store fede bogstaver, da det er den ældste løgn, som mange kender

Fuldstændig korrekt 
Både min mor og jeg er indenfor sundhedsvæsnet, så hun ville gennemskue mig på mindre end et halvt sekund 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Maalene

Kæmpe stort tillykke - der er vidst ingen tvivl  Og rigtig god ferie til jer også 

Anmeld Citér

28. maj 2016

pb2017

MM92 skriver:

Fordi de er ret pressede for tiden af alt muligt og ikke mener, at de har overskud. Heldigvis er det da ikke dem, der får et barn, men min kæreste og jeg  

Jeg er sikker på, at når de først lige har væbnet sig til tanken om et barnebarn, så bliver de da lykkelige  Og som du selv siger, det er ikke dem som skal være forældre  

Håber i får en skøn ferie 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mo9ca

Først og fremmest, stort tillykke med graviditeten. Dernæst hvorfor ikke bare sige, at du ikke har lyst til alkohol hvis de ikke lige må vide det endnu?

Jeg var, 14 dage inden jeg blev gravid, til forældrefest hvor jeg blev fuld. Det gør jeg ret sjældent da jeg dagen efter har det SÅ skidt. Så efter sådan en aften har jeg aldrig lyst til alkohol i ihvertfald 3-4 mdr. efter. Og den begrundelse gav jeg min svigermor 14 dage efter jeg stod med den positive test. At jeg ganske enkelt ikke havde lyst fordi behovet var blevet fyldt op så rigeligt dén aften med de andre forældre.

Hvorfor skal der være en undskyldning? Som i a la "jeg er i bil" eller en eller anden medicinsk årsag.

Pøj, pøj med det og god ferie når du kommer dertil.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.