Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der har termin i februar? Og evt kender til en Fb gruppe? Ellers kunne vi jo opstarte en hvis folk har lyst
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne være med, specielt hvis gruppen er hemmelig
MM92 skriver: Jeg vil gerne være med, specielt hvis gruppen er hemmelig
Det tænker jeg at den bliver.
Vi har ikke lige offenlig gjort noget endnu
Liv_86 skriver: Det tænker jeg at den bliver. Vi har ikke lige offenlig gjort noget endnu
Samme her nemlig Har ikke lyst til, at folk finder ud af det, fordi jeg er i en facebook-gruppe
Liv_86 skriver: Nogen der har termin i februar? Og evt kender til en Fb gruppe? Ellers kunne vi jo opstarte en hvis folk har lyst
Der er også terminsgrupper herinde: https://www.baby.dk/Forum/Birthgroups.aspx
Februar er dog ikke oprettet endnu, men da jeg ventede min datter blev gruppen herinde brugt rigtig meget
Har lavet en gruppe som hedder februar spirrene 2017
den er lukket og bliver hemmelig fra i morgen. Det er mere så I herinde fra kan blive medlem
Jeg vil meget gerne med i den har lige testet positiv idag nemlig
LayLow skriver: Jeg vil meget gerne med i den har lige testet positiv idag nemlig
Skriv lige PB til mig med navn så finder jeg dig på Fb og sender en anmodning så jeg kan tilføje dig
Liv_86 skriver: Skriv lige PB til mig med navn så finder jeg dig på Fb og sender en anmodning så jeg kan tilføje dig
Sendt
Jeg vil også gerne med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128