Hvad var jeres tidlige tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg bliver snart sindssyg. Jeg har så mange symptomer, men er utrolig bange for, at det er indbildt. Vi har desværre, af uforklarlige årsager, svært ved at blive gravide!

jeg har haft hovedpine de sidste 3-4 dage, kvalme igennem hele dagen, der skal ingenting til før jeg tuder, let murren i underlivet og enormt træt. Hvis den er der, så vil jeg kun være 3+3 i dag og kan ikke fremtrylle en positiv test endnu:/ 

hvilke symptomer har I haft og hvor tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

jegsmiler

Anonym skriver:

Jeg bliver snart sindssyg. Jeg har så mange symptomer, men er utrolig bange for, at det er indbildt. Vi har desværre, af uforklarlige årsager, svært ved at blive gravide!

jeg har haft hovedpine de sidste 3-4 dage, kvalme igennem hele dagen, der skal ingenting til før jeg tuder, let murren i underlivet og enormt træt. Hvis den er der, så vil jeg kun være 3+3 i dag og kan ikke fremtrylle en positiv test endnu:/ 

Jeg har så ømme bryster, murren i underlivet og konstant tissetrang.. Kunne teste positiv tirsdag 3+5 hvilket var første dag jeg testede grundet symptomerne 

krydser fingrer for dig 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

jegsmiler skriver:

Jeg har så ømme bryster, murren i underlivet og konstant tissetrang.. Kunne teste positiv tirsdag 3+5 hvilket var første dag jeg testede grundet symptomerne 

krydser fingrer for dig 

Stort tillykke til dig hvor er det skønt. Hvor længe havde I prøvet?

ved at psyken kan spille meget ind, men nej hvor jeg dog håber

Anmeld Citér

28. maj 2016

jegsmiler

Anonym skriver:

Stort tillykke til dig hvor er det skønt. Hvor længe havde I prøvet?

ved at psyken kan spille meget ind, men nej hvor jeg dog håber

Smed p-pillerne sep sidste år fordi jeg døjede meget med hovedpine og en stresset krop.. Så vil sige at det er fra januar måned vi sådan har tænkt over PB .. Og nu her var første gang vi brugte ÆL teste fordi min cyklus havde eget liv 

tusind tak 

ja vil jeg også sige den gør! Krydser for jer 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

jegsmiler skriver:

Smed p-pillerne sep sidste år fordi jeg døjede meget med hovedpine og en stresset krop.. Så vil sige at det er fra januar måned vi sådan har tænkt over PB .. Og nu her var første gang vi brugte ÆL teste fordi min cyklus havde eget liv 

tusind tak 

ja vil jeg også sige den gør! Krydser for jer 

Skønt det ikke tog længere tid, selvom 4 måneder nu også nemt kan føles som en evighed når man prøver at opnå graviditet. Og mange tak. og held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

28. maj 2016

jegsmiler

Anonym skriver:

Skønt det ikke tog længere tid, selvom 4 måneder nu også nemt kan føles som en evighed når man prøver at opnå graviditet. Og mange tak. og held og lykke med graviditeten

Tak for det  ja gjorde det bestemt også, især når alle ens veninder spytter ud på rad og rækker 

håber du tester positiv om nogle dage 

Anmeld Citér

28. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Mine symptomer her med nr. 2 var ømme bryster, øget tissetrang og træthed. Testede positivt 3+3

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Mine symptomer her med nr. 2 var ømme bryster, øget tissetrang og træthed. Testede positivt 3+3

Stort tillykke til dig også. Hvor er det skønt  

Anmeld Citér

28. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Stort tillykke til dig også. Hvor er det skønt  

Tak er i dag 13+4  

og held og lykke til dig

Anmeld Citér

28. maj 2016

MM92

Mine symptomer er træthed, hovedpine, øget svedtendens, ømme bryster, kvalme (uden opkastninger), ændret madlyst (har slet ikke lyst til ting, jeg plejer at elske, men har ikke sådan voldsomt lyst til noget specielt) og humørsvingninger  

Så ja, der er nok at tage af her. 

Testede svagt positiv torsdag aften, og i dag kan man slet ikke være i tvivl om, at den er positiv Er efter egne beregninger 3+5. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.