Facebook hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. maj 2016

marie_jon

Godmorgen☺️ Jeg går på Facebook via min IPhone. Men jeg ville rigtig gerne kunne slå min aktivitet fra i chatten. Jeg har slået mig OFFLINE, MEN alligevel kan alle se hvornår jeg sidst var online�� Hvordan dælen ændre jeg det, så man ikke kan se hvornår jeg sidst var aktiv? Tak��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

modesty

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Jeg går på Facebook via min IPhone. Men jeg ville rigtig gerne kunne slå min aktivitet fra i chatten. Jeg har slået mig OFFLINE, MEN alligevel kan alle se hvornår jeg sidst var online�� Hvordan dælen ændre jeg det, så man ikke kan se hvornår jeg sidst var aktiv? Tak��

Det tror jeg ikke at man kan.

Anmeld Citér

28. maj 2016

MinPrins

Hvis de kan se hvornår du sidst har været online (hvis det var da du slog den offline) så skal du jo være online for at kunne gøre dig offline...

Anmeld Citér

28. maj 2016

marie_jon

modesty skriver:

Det tror jeg ikke at man kan.

Øv

Anmeld Citér

28. maj 2016

marie_jon

MinPrins skriver:

Hvis de kan se hvornår du sidst har været online (hvis det var da du slog den offline) så skal du jo være online for at kunne gøre dig offline...

Forstår det heller ikke. Jeg står som deaktiveret på messenger, men min mand kan se hvornår jeg sidst er logget på��

Anmeld Citér

28. maj 2016

MinPrins

marie_jon skriver:

Forstår det heller ikke. Jeg står som deaktiveret på messenger, men min mand kan se hvornår jeg sidst er logget på��

Men er det ikk fra da du deaktiverede dig at han kan se?

Anmeld Citér

28. maj 2016

marie_jon

MinPrins skriver:

Men er det ikk fra da du deaktiverede dig at han kan se?

Nej desværre ikke. Jeg er nemlig altid deaktiveret

Anmeld Citér

29. maj 2016

Kindfed

Er du logget på flere steder? Fx iPad eller stationær computer? For så registrerer den dig som online, hvis chatten ikke er slået fra på alle, også selvom du ikke er logget på på din mobil. 

Det kan også være, at du skal ind og slette dit mobilnummer fra Facebook, og så slå chatten til og fra igen. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

marie_jon

Kindfed skriver:

Er du logget på flere steder? Fx iPad eller stationær computer? For så registrerer den dig som online, hvis chatten ikke er slået fra på alle, også selvom du ikke er logget på på din mobil. 

Det kan også være, at du skal ind og slette dit mobilnummer fra Facebook, og så slå chatten til og fra igen. 

Det hr jeg faktisk slet ikke tænkt over�� Det prøver jeg Lige! Tak����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.