Har i haft en god weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

SaNiNa

Min weekend har været hygge med manden og Nicklas.

Fredag startede vi med at kører til århus til lagersalg og ikea, vi besøgte mandens bror og hans kæreste og spiset til aftens hos dem. rigtgi hyggelig og nicklas ville ikke sove før vi kørte kl 21 men så sov han osse hele vejen hjem og til l 06.30 næste morgen

lørdag skulle manden til arbejdsweekend i sejlklubben hvor jeg tog med og hyggede med svigermor og nicklas mens manden fik sat vinduer i klubhuset. om aftens kom svigermor- og far og skulle spise med det var bare så hyggelidt og da de var kørt hyggede vi i sofaen mens nicklas puttede hos os.

søndag var rent familie hygge efter vi hvade tømt alle skbae i køkknet og ryddet ud i det vi ikke brugte...

så alt i alt en rigtig dejlig weekend med familie og hygge

Hvordan har jeres været.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

cille22

dejlig weekend her, lørdag stod den på legoland tur, det var super hyggeligt og ungerne nød det.

søndag var vi til fødselsdag hos min pap-søster det var bare super hyggeligt, dejlig frokost.

ungerne var godt trætte søndag aften efter en laaang weekend med masser af indtryk...

Hilsen cecilie

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Her har den været som alle andre dage   Lange gå ture med Lucas hygge på gulvet mens manden arbejder på huset ha ha.

Anmeld

28. september 2009

Pia

Lørdag holdt vi min fødselsdag for familien.. Det var rigtig hyggeligt..
Så var vi lige en tur på lægevagten med Lærke fordi hun har hostet voldomt i nogle dage..
Det viser sig så hun har fået falsk strubehoste sammen med sin forkøelse.
Så fik hun noget medicin for det og det har også hjulpet hende.. Men frisk er hun ikke endnu..
Hun har sovet mellem 13-14 timer i træk de to sidste nætter, men virker bedre i dag..

Louise og jeg er også blevet forkølet, så i går hyggede vi bare og slappede af..
Håber vi alle snart er friske..

Men alt i alt en ren hygge weekend. Dejligt og veltrængt..

Pia...

Anmeld

28. september 2009

tumle81

Lørdag spiste vi morgenmad hos mormor og bedstefar, rigtig hyggeligt. Efter vi havde handlet sammen tog vi hjem og slappede af med en film ;-)

Om aftenen var der hygge i sengen, fordi farmand skulle spille wii med en kammerat, så mig og ungerne så MGP i sengen, vildt hyggeligt!

Søndag var vi til gymnastik og bagefter til åbent hus, vi ville gerne bo i noget større men mangler respons fra banken!

Søndag aften spiste vi pizza med mormor og sluttede weekenden af med at sove derhjemme :-)

Alt i alt en weekend i hyggens tegn...

Knus Kathrina 35+6

Anmeld

28. september 2009

Klumpe-dumpe

Her har weekenden stået på årsmøde med job.

Fredag var vi 30 der mødtes i Kolding på Conwell, hvorefter vi tog ud og spiste på en lækker cafe. Nogle hyggede der til den lyse morgen mens vi andre fornuftige mennersker tog tilbage til hotellet omkring midnat og hyggede et par timer på et værelse med godnat drinks.

Lørdag stod den på fælles frokost kl. 12. med alle der var inviteret (100 mennesker) hvorefter vores admimistraerne direktør holdt årsberetning, derefter kom Thomas Myging og holdt kick of talk. Total griner, det var så sjovt at jeg flere gange var ved at tisse i bukserne.

Om aften var der fælles middag og Thomas holdt en form for Ø-råd med ejeren og adm. direktøren. Det ende ud i en form for "hvem vil være millionær" og vores ejer af firmaet blev stillet 10 spørgsmål og fik til sidst en bog med 1 million nye historier da han de sidste 25 år har fortalt de samme om og om igen.
Efter middagen blev bare åbnet og folk festede til den lyse morgen.

igår stod den så på hjemrejser og jeg ende dagen på sofaen MEGET træt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.