Forvirret - Implations blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2016

Anonym trådstarter

God aften i dejlige baby brugere

Sidder her, og kigger i kalenderen.  

Sidste mens var lidt underlig. 

D. 4/5 startede det med brunligt udflåd 

D. 7/5 kommer der frisk blod 

Igår kom der noget brunligt udflåd.  Kun når jeg tørrede mig efter toilet besøg. I dag 1 gang efter toilet  besøg var der lidt blod på papiret.  

Efterfølgende har jeg fået menstruations smerter.  

Jeg er lidt i tvivl om hvornår første mens dag er? Og hvor langt vil jeg være, hvis jeg er gravid? 

Og hvor langt er jeg i dag? 

Eller tror i det er mens der er på vej? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen? :/

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym

Min mens starter normalt meget svagt ud, så jeg ville tælle fra den 4/5. Dvs at hvis din cyklus er på 28 dage er du 3+3 i dag med ægløsning omkring d 18. Hvordan plejer din mens at være, og hvor lang er din cyklus normalt? 

Tænker at det godt kan være implantationsblødning. Det kan også være at der er kuk i din cyklus denne måned, det sker nogle gange, hvis man er stresset eller lige er stoppet med prævention. Hvis ikke din mens er kommet på tirsdag eller onsdag, ville jeg prøve at tage en test. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mens starter normalt meget svagt ud, så jeg ville tælle fra den 4/5. Dvs at hvis din cyklus er på 28 dage er du 3+3 i dag med ægløsning omkring d 18. Hvordan plejer din mens at være, og hvor lang er din cyklus normalt? 

Tænker at det godt kan være implantationsblødning. Det kan også være at der er kuk i din cyklus denne måned, det sker nogle gange, hvis man er stresset eller lige er stoppet med prævention. Hvis ikke din mens er kommet på tirsdag eller onsdag, ville jeg prøve at tage en test. 

Tak for svar

Det skal lige siges, at jeg i december var igennem en SA. Jeg fik derefter mens i februar 2 gange. Så i april og igen i maj. Siden SA har cyklus været 12 dage, 35 dage,  32 dage . Normalt starter mens lige på og hårdr.  Men denne gang er det anderledes. 

Må se hvad det sker  

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

Hmm er usikker på om det bare er mens.  Har stadig mens agtige smerter og noget brunligt/orange udflåd når jeg tørre mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.