Kan man få en tidlig scanning når man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2016

Anonym trådstarter

Tidligere har haft en GUL? Er der nogle af jer der er blevet tilbudt det eller har bedt om det? Eller er det noget man skal betale selv? 

Jeg har stadig begge æggestokke tilbage efter operation da den anden uden var faldet sammen og mener at have hørt der er risiko for at et nyt befrugtet æg ka sætte sig på den der tidligere var en graviditet på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Krydserfingre

Anonym skriver:

Tidligere har haft en GUL? Er der nogle af jer der er blevet tilbudt det eller har bedt om det? Eller er det noget man skal betale selv? 

Jeg har stadig begge æggestokke tilbage efter operation da den anden uden var faldet sammen og mener at have hørt der er risiko for at et nyt befrugtet æg ka sætte sig på den der tidligere var en graviditet på. 

altså mener du æggeledere? det er der et æg kan sidde fast, ikke  æggestokke. jeg blev selv operet for en gul sidste år og blev gravid igen 2 mdr efter og jeg fik en meget tidlig scanning i uge 5 som viste at denne graviditet var korret. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

sne190810

Du kan altid få en tidlig scanning, især hvis du selv betaler de små 3-400 kr det koster. :-P 

Men jeg ville gå udfra din egen læge selv informerede om det, hvis det var aktuelt ved ny graviditet. Men mon ik ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.