kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2016

Anonym trådstarter

Må altså lige høre jer gæve kvinder. 

Jeg har de sidste 2 dage døjet med konstant små kvalme. Det eneste der hjælper er at spise og det hjælper også et stykke tid og så fortsætter det med den små kvalme. Jeg har testdag på tirsdag så der er noget tid til endnu. 

Er der andre der kender til det og er der noget jeg kan Gøre udover at spise hele tiden. Hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Bønnespire

Anonym skriver:

Må altså lige høre jer gæve kvinder. 

Jeg har de sidste 2 dage døjet med konstant små kvalme. Det eneste der hjælper er at spise og det hjælper også et stykke tid og så fortsætter det med den små kvalme. Jeg har testdag på tirsdag så der er noget tid til endnu. 

Er der andre der kender til det og er der noget jeg kan Gøre udover at spise hele tiden. Hehe 

Jeg ved desværre ikke hvad du kan gøre, men vil bare lige fortælle at jeg har det på samme måde, og det har jeg haft 3-4 ugers tid nu, og jeg har haft en gammel blødning, men stadig ingen helt rigtig positiv test, så jeg ved ikke hvad det skyldes eller hvad man kan gøre... Man kan håbe i dit tilfælde at det enten går over når du får mens eller at du er gravid, for så må det være lidt nemmere at leve med når det er tegn på at der vokser liv inde i din mave

Anmeld Citér

28. maj 2016

MM92

Jeg ville sige, at du skal forsøge at spise små portioner mad med korte intervaller Derudover drik en masse vand  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.