Sort/meget mørkebrunt blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2016

Lf

Hej 

Jeg har født for 10 uger siden. Blødte et par uger on/off, ikke voldsomt. Bruger minipiller som prævention og har gjort det siden jeg fik  min menstruation for 18 dage siden, den stoppede igen 7-8 dage efter. I tirsdags begyndte jeg så at bløde lidt igen, ikke meget - bare nok til at et trusseindlæg var nødvendigt. Blodet er meget mørkt, næsten sort - er det normalt? Måske gammelt blod der først kommer nu? Er kun 20 år gammel så håber jo ikke det er noget alvorligt! 

Nogen der har oplevet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Bb2015

LiselotteF skriver:

Hej 

Jeg har født for 10 uger siden. Blødte et par uger on/off, ikke voldsomt. Bruger minipiller som prævention og har gjort det siden jeg fik  min menstruation for 18 dage siden, den stoppede igen 7-8 dage efter. I tirsdags begyndte jeg så at bløde lidt igen, ikke meget - bare nok til at et trusseindlæg var nødvendigt. Blodet er meget mørkt, næsten sort - er det normalt? Måske gammelt blod der først kommer nu? Er kun 20 år gammel så håber jo ikke det er noget alvorligt! 

Nogen der har oplevet noget lignende? 

Umiddelbart tænker jeg bare at din krop er ved at finde sig selv igen og at det er gammelt blod 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.