Måske februar-bebs 2017 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
17 svar
6 synes godt om
27. maj 2016

jegsmiler

Er der nogen som mistænker en februar bebs? Sidste mens d 25/4 og cyklus på 31 dage.. Lander jeg på 2. februar 2017 

er der andre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

moar34

Håber også på en februar bebs. Har testdag på tirsdag og synes at tiden snegler sig afsted 

Anmeld Citér

27. maj 2016

jegsmiler

moar34 skriver:

Håber også på en februar bebs. Har testdag på tirsdag og synes at tiden snegler sig afsted 

Puha kan jeg godt forstå  Håber på det bedste for dig! Min forventet mens var igår, men tirsdag kunne jeg teste positiv.. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Soonmom

Håber også på en februar bedste,  heldet var med os sidste år,  så håber det gentager sig  

Har æl heromkring,  hvis min cyklus er blevet regelmæssig,  men det ved jeg jo desværre ikke om den er

Anmeld Citér

27. maj 2016

jegsmiler

Soonmom skriver:

Håber også på en februar bedste,  heldet var med os sidste år,  så håber det gentager sig  

Har æl heromkring,  hvis min cyklus er blevet regelmæssig,  men det ved jeg jo desværre ikke om den er

Ih kunne da være dejligt for Jer 

så vil det sige du har en lille i forvejen? Vores den første 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Soonmom

jegsmiler skriver:

Ih kunne da være dejligt for Jer 

så vil det sige du har en lille i forvejen? Vores den første 

Jep, har en dejlig søn på 3 måneder 
Vi vil gerne have dem tæt, så de får glæde af hinanden

Anmeld Citér

27. maj 2016

jegsmiler

Soonmom skriver:

Jep, har en dejlig søn på 3 måneder 
Vi vil gerne have dem tæt, så de får glæde af hinanden

Sådan helt pseudo? Uha da Jeg er meget nervøs for min den første.. Altså skal jo lige spire sig stor og stærk derinde, men alle de tanker allerede 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Soonmom

jegsmiler skriver:

Sådan helt pseudo? Uha da Jeg er meget nervøs for min den første.. Altså skal jo lige spire sig stor og stærk derinde, men alle de tanker allerede 

Jeps er allerede helt skruk,  var klar til nummer 2,  5min efter fødslen,  men havde også en fantastisk fødsel  

Ja,  kender det godt,  var også meget nervøs de første 10 uger havde fået terminsscaning i uge 8 hvor der var et lille hjerte der slog,  (men sidst gik det galt 8+6 hvor fosteret var dødt ved scanning,)  og så begyndte jeg at bløde da jeg var i uge 10 og kom til akutscanning,  hvor hjertet heldigvis slog,  så det lettede og der var jeg ligesom værste uger (uge 6 og uge 8-9). 

Men er sikker på at det nok skal gå godt for dig og stort tillykke

Anmeld Citér

27. maj 2016

Liv_86

jegsmiler skriver:

Er der nogen som mistænker en februar bebs? Sidste mens d 25/4 og cyklus på 31 dage.. Lander jeg på 2. februar 2017 

er der andre? 

Ja mig 

mer lidt i tvivl om cyklus men det bliver i hver fald imellem d 1-6 feb

Anmeld Citér

27. maj 2016

jegsmiler

Soonmom skriver:

Jeps er allerede helt skruk,  var klar til nummer 2,  5min efter fødslen,  men havde også en fantastisk fødsel  

Ja,  kender det godt,  var også meget nervøs de første 10 uger havde fået terminsscaning i uge 8 hvor der var et lille hjerte der slog,  (men sidst gik det galt 8+6 hvor fosteret var dødt ved scanning,)  og så begyndte jeg at bløde da jeg var i uge 10 og kom til akutscanning,  hvor hjertet heldigvis slog,  så det lettede og der var jeg ligesom værste uger (uge 6 og uge 8-9). 

Men er sikker på at det nok skal gå godt for dig og stort tillykke

Haha du er vild Puha en træls oplevelse! 

Ja det håber jeg det gør, jeg er ihvertfald klar til at blive mor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.