Fælder ekstremt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2016

Soonmom

Jeg begyndte i går at fælde.  Som i ekstremt meget,  lange hår falder af hvis jeg køre hånden igennem håret.  Kan det være fra fødslen af?  -  det er 3 måneder og en uge siden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

MorTil3+

Soonmom skriver:

Jeg begyndte i går at fælde.  Som i ekstremt meget,  lange hår falder af hvis jeg køre hånden igennem håret.  Kan det være fra fødslen af?  -  det er 3 måneder og en uge siden 

Ja det er helt normalt. Jeg har fældet helt ekstremt op til et år efter mine fødsler, er super glad for mit hår er tykt ellers havde jeg været skaldet.

Anmeld Citér

27. maj 2016

Benjamins'mor

Min datter er 2,5 og jeg fælder stadig ekstremt. Heldigvis er mit hår tykt, så det ses ikke. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

LeneKE

Min søn er 4,5 år og jeg fælder også stadig helt sindssygt! Men jeg spiser Silica piller og så nogle fra Matas, der hedder Hair Volume - det hjælper  

Anmeld Citér

27. maj 2016

Vilgerneværegravid

Det er helt naturligt. Man taber ikke rigtig hår under graviditeten- men man taber det man skulle have tabt bagefter! Det var helt det samme med mig. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Diosa85

Soonmom skriver:

Det er desværre normalt for nogen ja. Nogen taber meget hår, andre får tykkere hår og nogen får sågar krøller efter graviditet. 

Min svigerinde døjer ekstrem meget med hendes hår hvorimod jeg har fået meget tykt hår. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.