Eksperthjælp: Katar eller svamp, går det ud over fertiliteten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. maj 2016

Lisbeth Jess

Hej.

Jeg beklager for det nydelige spørgsmål.. Jeg har døjet meget med "skedekatar" den sidste halvanden månedstid. Hvis ikke det er svamp, så er det lugt.
Jeg har fået 3-4 kure mod svamp det sidste halve år og det har også hjulpet på lugten. Men det sidste stykke tid har det ikke kløet eller været ubehageligt udover hvad min næse erfarer.. Jeg er lidt nervøs for at det kan have nogen betydning for min fertilitet fordi jeg ligeledes ikke er blevet gravid henover det sidste halve år.

Jeg ved at jeg kan blive gravid, fordi jeg fik en kirugerisk abort for 6 år siden. Men kan dette være et symptom på denne evt. og hvor bekymret skal jeg være for om aborten har gjort skade?

Lisbeths svar

Hej !

Det er ubehageligt at døje med gentagne enten svampeinfektioner eller  en skede katar.

Håber du  er blevet set af egen læge, er blevet undersøgt og der er foretaget en podning.

Selvom behandlingen få¨s i håndkøb, kan der gøres yderligere. der findes forebyggende tabletter som kan afhjælpe gener. 

Derfor et lægebesøg.

Heldigvis generer svamp ikke livmodermunden, så problemer med at blive gravid skyldes ikke den.

Det er ofte efter antibiotisk behandling , og nedsat immunforsvar en svampelidelse opstår. Undgå sæbe ved badning, brug undertøj af bomuld.

Håber du snart slipper for flere angreb.

God week end.

Varme hilsner

Lisbeth Jess 

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.