Hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
6 svar
5 synes godt om
27. maj 2016

catherskind

Hej Piger.

Jeg har virkelig brug for jeres viden og erfaringer. Håber at i kan hjælpe mig.

Min mand og jeg har prøvet over et år at få et fælles barn uden at det er lykkes, så vi har talt med gynækolog for at starte inseminering.

Jeg havde min sidste menses d 25.04.16 og tester bragende positiv ( naturligt ) d 17.05.16 som er 2 dage før forventet menses.

Den 19.05.16 får jeg mål HCG i en blodprøve og som ligger på 413... Jubii tænker jeg. Her bliver jeg scannet, dog kan hun ikke se noget og vil scanne mig igen.
D. 23.05.16 får jeg svar på endnu en HCG som er steget til 2220.... Jubii Jubii Jubii
Idag d 26.05.16 bliver jeg igen scannet, men hun er længe om at finde noget.
Hun finder noget i livmoderen, men er i tvivl om hvad det er så jeg skal scannes igen om 14 dage...
WHAT..... Jeg kan da ikke gå 14 dage uden at vide noget.
Jeg har hverken blødning eller smerter.

Efter min beregning er jeg 5+2 imorgen.
Hvilken uge tror I jeg er I og er der andre der har prøvet dette.

Er alt håb ude?

Hilsen den bekymrede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Rtjm05

catherskind skriver:

Hej Piger.

Min mand og jeg har prøvet over et år at få et fælles barn uden at det er lykkes, så vi har talt med gynækolog for at starte inseminering.

Jeg havde min sidste menses d 25.04.16 og tester bragende positiv ( naturligt ) d 17.05.16 som er 2 dage før forventet menses.

Den 19.05.16 får jeg mål HCG i en blodprøve og som ligger på 413... Jubii tænker jeg. Her bliver jeg scannet, dog kan hun ikke se noget og vil scanne mig igen.
D. 23.05.16 får jeg svar på endnu en HCG som er steget til 2220.... Jubii Jubii Jubii
Hun finder noget i livmoderen, men er i tvivl om hvad det er så jeg skal scannes igen om 14 dage...

Er alt håb ude?

Hilsen den bekymrede

Jeg synes at dit hcg ser ud til at stige helt fint og jeg tror ikke det er unormalt at de ikke kan se så meget på en scanning nu 

Så længe du ikke har ondt eller bløder tror jeg du kan tage det helt roligt

herfra og tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

27. maj 2016

Kay

Sådan var det også med vores den første.... hun var en "slow starter" og først ved scanning i uge 6+4 kunne de se noget rigtigt 

Og hun klarede sig fint og var i helt normal størrelse ved fødslen og er i dag 3.5 år

Anmeld Citér

27. maj 2016

elskeratværemor

Jeg tror som de andre skriver at du godt kan regne med at du er normalt gravid- da det er rigtig svært at finde noget i lm så tidligt i graviditeten - jeg er også blevet scannet tidligt og var ca 5+5 før de kunne se en graviditet så vidt jeg husker men ud fra dit hcg stiger det flot:-)

Anmeld Citér

27. maj 2016

Mo9ca

Tillykke med graviditeten

Jeg blev scannet i mandags og var der 6+0 henne. Der gik lidt tid før de fandt noget, de blev endda nødt til at tilkalde bagvagten, men havde fundet graviditeten da hun kom, og min den lille derinde så helt normal ud i str. Så jeg vil også sige at du kan slå koldt vand i blodet og slappe lidt af. Der skal nok vise sig et lille hjerteblink derinde, når du er lidt længere henne.

Mvh. M

Anmeld Citér

27. maj 2016

pussekat

hejsa

vis du er i behedling på sygehus scanning de før i uge 7 for så kan man se de 100 % sige det så som de ander skrive så er hcg da ok

Anmeld Citér

31. maj 2016

P27

catherskind skriver:

Hej Piger.

Er alt håb ude?

Hilsen den bekymrede

Jeg blev scannede 5+6 og de havde svært ved at finde et foster så tidligt, de fandt det dog og målte det til 2,5 mm. 

Så behold håbet, du er ikke så langt henne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.