Tidlige tegn- hvad var jeres, og hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. maj 2016

BabyR

Hej!

Det har været et stort spring for mig at oprette en profil herinde. Ønsket om at blive gravid har ulmet længe, men ikke båret frugt. 

Må jeg høre hvad jeres tidlige tegn var? og hvor tidligt kom de?

Hvis jeg er gravid er jeg i uge 3+4. 

Jeg har haft ømme bryster i 2 uger nu og de gør virkelig ondt, men ikke på THE nipple de er ømme rundt om, og "inden under" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Liv_86

BabyR skriver:

Hej!

Det har været et stort spring for mig at oprette en profil herinde. Ønsket om at blive gravid har ulmet længe, men ikke båret frugt. 

Jeg har haft ømme bryster i 2 uger nu og de gør virkelig ondt, men ikke på THE nipple de er ømme rundt om, og "inden under" 

Første graviditet var jeg sulten hele tiden før jeg vidste at jeg var gravid. Det var det der fik mig til at tage en test. Kan ikke rigtig huske andre tegn. 

Denne her gang er det lidt det samme. Er sulten hele tiden og har virkelig ømme nippels. Men det har jeg tit haft i forbindelse med ÆL. Så har jeg haft hovederne i to dage. Jeg havde bare en fornemmelse af at jeg var gravid og tog en test i mandags som var meget svag positiv og har i dag taget en clear blue som sagde gravid er efter egen beregning 3+3 i dag

Anmeld Citér

26. maj 2016

MissTas

BabyR skriver:

Hej!

Ved første graviditet brækkede jeg mig konstant fra uge 4 og var rigtig træt og ømme bryster. 

Ved min nuværende graviditet har jeg rigtig ømme bryster og er død træt symptomerne kom omkring uge 4  

Anmeld Citér

26. maj 2016

BabyR

Liv_86 skriver:

Første graviditet var jeg sulten hele tiden før jeg vidste at jeg var gravid. Det var det der fik mig til at tage en test. Kan ikke rigtig huske andre tegn. 

Denne her gang er det lidt det samme. Er sulten hele tiden og har virkelig ømme nippels. Men det har jeg tit haft i forbindelse med ÆL. Så har jeg haft hovederne i to dage. Jeg havde bare en fornemmelse af at jeg var gravid og tog en test i mandags som var meget svag positiv og har i dag taget en clear blue som sagde gravid er efter egen beregning 3+3 i dag

Stort tillykke!! 

må jeg snage, og spørge om det kun er selve "nipple" du er øm i, eller er det mere inde under den.. agtigt?  

Anmeld Citér

26. maj 2016

CutieKiwi

Da jeg havde fået at vide at jeg skulle have hjælp til at få børn når det blev aktuelt, fandt vi først ud af at jeg var gravid med vores øko bebs da jeg var 5-6 uger henne.

Tidligere havde det "nevet" i den nederste del af maven. Jeg forvekslede det med at det nok var mens som var på vej

Kvalmen kom først et par uger efter jeg stod med den positive test i hånden. Ømme bryster så jeg dog ikke skyggen af, medmindre det var pivkoldt udenfor

Anmeld Citér

26. maj 2016

Liv_86

BabyR skriver:

Stort tillykke!! 

må jeg snage, og spørge om det kun er selve "nipple" du er øm i, eller er det mere inde under den.. agtigt?  

Føler kun det er mine nippels. Man altså hvis de bliver "trygt" altså brystet så er de også ømme. 

Mange tak håber du også har held med dig

Anmeld Citér

26. maj 2016

Soonmom

Øhm hvis du er gravid og er 3+4 og har haft ømme brystet i 2 uger tror jeg altså ikke det er et tegn,  for så har du haft ømme brystet før æl.  

Når det er sagt: jeg har aldrig rigtigt haft tegn på noget tidspunkt i min graviditet kun lidt mens artige smerter (ligament smerter) 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Moster20

BabyR skriver:

Hej!

Det aller første tegn på graviditet for mig var brysterne, de blev meeeeget ømme - også brystvorterne!! 

Det var brysterne der fik mig til at tage en test, haha 

senere hen kom der så flere tegn, som kvalme, hele tiden sulten osv 

men held og lykke 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Bb2015

Mit første tegn var ekstreeeem træthed. Havde på intet tidspunkt ondt i brysterne, men omkring uge 7 eller 8 kom noget kvalme, dog ikke så slem at jeg kastede op i min graviditet  til gengæld kunne jeg sove hvorsomhelst og nårsomhelst!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.