20+0 og perfekt MD igår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
7 synes godt om
26. maj 2016

Flødebollen

Lillepigen vejer nu 278 gram og er 20 cm lang. Alt var perfekt, selvom hun var lidt stædig og helst ville ligge med ryggen ud mod kameraet

det er sindssygt, at vi er nået hertil. Alt det, vi har været igennem og alle de nederlag. Nu vokser der sgu en lille pige i min mave og alt, bortset fra en bækkenløsning og graviditetsbetinget sukkersyge, har været så let.

nervøsiteten omkring graviditeten og hvorvidt alting er ok må jeg tage med. Jeg har heldigvis fået tilknyttet nogle rigtig kompetente folk, der har forståelse for, at man efter 5 års kamp og rigtig megen modstand, er skeptisk, nervøs og liiiidt neurotisk  

Nu er vi halvvejs og hun skal bare vokse sig stor og lækker indtil oktober 

Der er stadig kage-mave, men den forsvinder vist aldrig. Den tager dog mere og mere form, men med en foranliggende moderkage, lader hun vente på sig mht spark osv. Men det kommer ligeså stille, og boblerne er begyndt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

grinny

Fantastisk at alt er som det skal være 

Jeg har også foranliggende moderkage så her er der også kun lidt en gang imellem, men kan mærke at hun kan sparke mere igennem den nu.

Det er lidt hyggeligt at have en at følges med som også har måtte kæmpe for det 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Flødebollen

grinny skriver:

Fantastisk at alt er som det skal være 

Jeg har også foranliggende moderkage så her er der også kun lidt en gang imellem, men kan mærke at hun kan sparke mere igennem den nu.

Det er lidt hyggeligt at have en at følges med som også har måtte kæmpe for det 

Jeg tror jeg mærkede hende her til morgen, men aner for pokker ikke, hvad jeg skal mærke efter  

Synes det er helt fantastisk det er lykkedes trods så meget modgang - og også for jeres vedkommende! Det må være kæmpe stort, og lidt angstprovokerende .. Jeg ved bare hvor meget nervøsiteten fylder hos mig - og jeg har jo slet il været igennem det samme som dig.

Anmeld Citér

26. maj 2016

grinny

Flødebollen skriver:

Jeg tror jeg mærkede hende her til morgen, men aner for pokker ikke, hvad jeg skal mærke efter  

Synes det er helt fantastisk det er lykkedes trods så meget modgang - og også for jeres vedkommende! Det må være kæmpe stort, og lidt angstprovokerende .. Jeg ved bare hvor meget nervøsiteten fylder hos mig - og jeg har jo slet il været igennem det samme som dig.

Haha, nej det er lidt nemmere når man ved hvad man skal mærke efter  Men er dog slet ikke i tvivl når hun rammer forbi den for så er det jo direkte på maveskindet 

Jeg må indrømme at selvom jeg elsker at bære et barn i maven og elsker at mærke hende derinde så er jeg også nervøs, bange og psykisk sat på en hård prøve så glæder mig til at have hende ude i mine arme 

Men nu skal jeg skannes igen den 6/6 så kan det berolige mig i et par dage 

Anmeld Citér

26. maj 2016

MissTas

Flødebollen skriver:

Lillepigen vejer nu 278 gram og er 20 cm lang. Alt var perfekt, selvom hun var lidt stædig og helst ville ligge med ryggen ud mod kameraet

det er sindssygt, at vi er nået hertil. Alt det, vi har været igennem og alle de nederlag. Nu vokser der sgu en lille pige i min mave og alt, bortset fra en bækkenløsning og graviditetsbetinget sukkersyge, har været så let.

nervøsiteten omkring graviditeten og hvorvidt alting er ok må jeg tage med. Jeg har heldigvis fået tilknyttet nogle rigtig kompetente folk, der har forståelse for, at man efter 5 års kamp og rigtig megen modstand, er skeptisk, nervøs og liiiidt neurotisk  

Nu er vi halvvejs og hun skal bare vokse sig stor og lækker indtil oktober 

Der er stadig kage-mave, men den forsvinder vist aldrig. Den tager dog mere og mere form, men med en foranliggende moderkage, lader hun vente på sig mht spark osv. Men det kommer ligeså stille, og boblerne er begyndt

Så dejligt at hører .. Tillykke med det 

mig sikke en fin babyhule.. Man er bare mere nervøs når man virkelig har kæmpet  kender det alt for godt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.