Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag er forventet mensdag, har taget denne hertil morgen.. Kan jeg ikke krydse ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jegsmiler skriver: Idag er forventet mensdag, har taget denne hertil morgen.. Kan jeg ikke krydse ?
Den er da positiv tillykke
Min var ikke så tydelig 4+0 og jeg er idag 29+2
rikkeivalo skriver: Den er da positiv tillykke Min var ikke så tydelig 4+0 og jeg er idag 29+2
Tusind tak skal du have
og tillykke til dig også! Ved du hvad det bliver? Er det den første?
jegsmiler skriver: Tusind tak skal du have og tillykke til dig også! Ved du hvad det bliver? Er det den første?
Tak
Det er nr 2 jeg har en pige på 3 år og denne gang venter jeg en dreng, og han bliver så den sidste
Den er da så fin positiv. Tillykke
rikkeivalo skriver: Tak Det er nr 2 jeg har en pige på 3 år og denne gang venter jeg en dreng, og han bliver så den sidste
Ej hvor dejligt Nå kan man vide sig sikker i det nu?
Liv_86 skriver: Den er da så fin positiv. Tillykke
Mange tak! Er så glad
jegsmiler skriver: Mange tak! Er så glad
Ja det er en skønt følelse. Har selv lige fået en fin positiv test her 3+3.
Glæder mig til at fortælle kæresten det senere
Liv_86 skriver: Ja det er en skønt følelse. Har selv lige fået en fin positiv test her 3+3. Glæder mig til at fortælle kæresten det senere
Tillykke til dig også
Ja min mand blev ihvertfald rigtig glad
jegsmiler skriver: Ej hvor dejligt Nå kan man vide sig sikker i det nu?
Ja det er helt sikkert jeg var 11 år om at blive gravid første gang, 2. Gang har jeg fået ivf behandling, så det er ikke nemt at blive gravid for mig, så jeg er fuldt ud tilfreds med 2 børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128