Øv øv det går bare ikke ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
9 svar
2 synes godt om
26. maj 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg valgte for Ca 4 mdr siden og flytte sammen, men det duer ikke så nu er jeg skrevet op til en ny bolig ��

Vi har ellers vært kærester i 1.5 år inden vi vælger og flytte sammen, men man finder først ud af det når man flytter sammen..

Men synes det synd for min dreng på 6 år..

Han kommer sådan til at savne min kæreste ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg valgte for Ca 4 mdr siden og flytte sammen, men det duer ikke så nu er jeg skrevet op til en ny bolig ��

Vi har ellers vært kærester i 1.5 år inden vi vælger og flytte sammen, men man finder først ud af det når man flytter sammen..

Øv øv en træls situation. Nu skriver du ikke noget om hvad problemerne er. Men hvis du føler det ikke fungerer så er det det rigtige du gør. 

I kan vel stadig fortsætte som kærester. Men bare uden at bo sammen? 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Øv øv en træls situation. Nu skriver du ikke noget om hvad problemerne er. Men hvis du føler det ikke fungerer så er det det rigtige du gør. 

I kan vel stadig fortsætte som kærester. Men bare uden at bo sammen? 

Jamen det er at min kæreste er en del år ældre end mig og han kan ikke huske hvordan det er at have små børn så han bliver hurtig lidt træt i knolden hvis min dreng ikke altid hører efter..

Plus hans dreng på 18 år bor hjemme & det er de to der styre tingene her hjemme..

Så jeg er altid 3 person & det osse i orden da det er hans dreng, men synes ikke det ok når der skal tages beslutninger..

Det vil min kæreste ikke..

Anmeld Citér

26. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jamen det er at min kæreste er en del år ældre end mig og han kan ikke huske hvordan det er at have små børn så han bliver hurtig lidt træt i knolden hvis min dreng ikke altid hører efter..

Plus hans dreng på 18 år bor hjemme & det er de to der styre tingene her hjemme..

Så jeg er altid 3 person & det osse i orden da det er hans dreng, men synes ikke det ok når der skal tages beslutninger..

Det vil min kæreste ikke..

Hmm nej okay det kan jeg så godt se. Men er sikker på du træffer det rigtige valg. Du skal jo ikke bare være 3. hjul når i er et par. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Hmm nej okay det kan jeg så godt se. Men er sikker på du træffer det rigtige valg. Du skal jo ikke bare være 3. hjul når i er et par. 

Er heller ikke i tvivl, men elsker ham endnu så det gør ondt på mig at det er kommet så langt ud at jeg leder efter egen bolig igen ��

Anmeld Citér

26. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Er heller ikke i tvivl, men elsker ham endnu så det gør ondt på mig at det er kommet så langt ud at jeg leder efter egen bolig igen ��

Kan jeg også sagtens forstå. Det er aldrig sjovt at gå fra en mand man elsker fordi det ikke går. 

Gik selv fra min ex for få måneder siden af samme grund. Så ved udemærket hvordan det føles. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Sprit25

Jeg tænker. Det er fire mdr siden I flyttede sammen. Har du snakket med ham? Har I virkelig snakket om det? 

Jeg havde helt alvorlig givet det en chance mere

Anmeld Citér

26. maj 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

4 måneder er jo ingen tid. I er jo knap faldet til som samlevende. 

Jeg ville sætte mig ned og tage en snak med ham omkring det, og give det en chance til inden du flytter med din søn. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Måske alle muligheder skal afsøges igen, som flere siger. I må have nogle lange snakke... I har kun boet sammen et splitsekund og kendt hinanden i ret kort tid inden i vælger at I skal bo sammen.

Når der nu er børn involveret ville jeg måske give lidt tålmodighed en ekstra chance, så de ikke skulle blive ved med at blive rykket rundt på...

Anmeld Citér

2. juni 2016

Anonym trådstarter

Vi bor sammen endnu & prøver at få tingene til at ordne sig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.