D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Meget enig - det er dybt frustrerende at blive "slået i hovedet" af ham hele tiden, han siger ting som "jaja så får jeg bare udarbejdet en kææææmpe gæld og kab ikke gøre en fucking skid ved det fordi du skulle være så grådig" osv. Min søn og jeg har 800 kr at leve for lige nu, hvis han fjerner børnepengene. Jeg betaler iøvrigt alt. Transport, han får ALT med hjem til far, tøj, legetøj, klapvogn, bleer og ofte betaler jeg også deres mad. Så synes din kommentar er helt på plads. Men jeg kan ikke rigtig gøre noget ved det.
Kan det være fordi kan reelt ikke aner hvad det koster at have et barn boende?
Jeg spørger fordi min eks synes det var SÅ træls at betale børnebidrag i starten, for jeg fik jo en masse tilskud alle mulige andre steder fra. Og han havde da ikke lyst til at betale for at jeg kunne gå på cafe. Han bad mig faktisk om at jeg skulle oprette en opsparing som alt hvad jeg ikke havde brugt af de penge fra ham blev sat ind på sidst på måneden. Han synes virkelig jeg var tarvelig over at kræve de penge fra ham, når nu jeg havde dobbelt så meget udbetalt som ham.
Det hjalp dog på det da jeg lavede et budget og viste ham hvor meget mme og bleer koster til sådan en lille en, og alle de udgifter der derudover var kommet/steget i forbindelse med at vores datter var kommet. Så kunne han godt se at jeg måske ikke brugte pengene på cafe, men på rent faktisk at forsørge vores datter.
Anmeld
Citér