Lang lutheal-fase?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2016

Eskimoen

hej. 

jeg har taget ægløsningsteste i forbindelse med fertilitetsbehandling, og har ægløsning på dag 12 i min cyklus, der er på 33 dage. Det er også påvist ved scanning. Jeg synes det er en rigtig lang lutheal fase (periode mellem æl og mens). Nogen der ved noget om, om det er godt eller skidt?

vi er i behandlingspause og vi vil jo rigtig gerne lave en baby selv. Man tænker bare alt i stykker, imens man venter...

mvh Eskimoen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Eskimoen skriver:

hej. 

jeg har taget ægløsningsteste i forbindelse med fertilitetsbehandling, og har ægløsning på dag 12 i min cyklus, der er på 33 dage. Det er også påvist ved scanning. Jeg synes det er en rigtig lang lutheal fase (periode mellem æl og mens). Nogen der ved noget om, om det er godt eller skidt?

vi er i behandlingspause og vi vil jo rigtig gerne lave en baby selv. Man tænker bare alt i stykker, imens man venter...

mvh Eskimoen

Altså det er da godt nok til den lange side. Det vil jeg medgive og ved ikke om det kan være tegn på noget andet, som er galt. 
Men umiddelbart er problemet ved lutealfasen jo, hvis den er for kort, for så når ægget ikke at sætte sig fast eller bliver afstødt lige efter det har sat sig fast. 

Så tror ikke det er et problem. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Eskimoen

KissMeKissMeKissMe skriver:

Altså det er da godt nok til den lange side. Det vil jeg medgive og ved ikke om det kan være tegn på noget andet, som er galt. 
Men umiddelbart er problemet ved lutealfasen jo, hvis den er for kort, for så når ægget ikke at sætte sig fast eller bliver afstødt lige efter det har sat sig fast. 

Så tror ikke det er et problem. 

Der skulle helst ikke være noget galt. Viber tjekket igennem begge to, og det er desværre hos min land problemet ligger... Jeg har bare tit undret mig lidt over, hvor lang min fase var  klinikken har ikke kommenterer på det. 

Selvom vi er i pause kunne jeg måske ringe at spørge... 

Anmeld Citér

25. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Eskimoen skriver:

Der skulle helst ikke være noget galt. Viber tjekket igennem begge to, og det er desværre hos min land problemet ligger... Jeg har bare tit undret mig lidt over, hvor lang min fase var  klinikken har ikke kommenterer på det. 

Selvom vi er i pause kunne jeg måske ringe at spørge... 

Ja jeg er altid fortaler for at få sine spørgsmål stillet, så de ikke nager. 

Men tror ikke det betyder noget. Og held og lykke med det hele

Anmeld Citér

26. maj 2016

Bethsen

Umiddelbart burde det ikke betyde noget. Min er også lang, 18-19 dage i en cyklus på ca. 36 dage. Er ikke gravid endnu, men håber det snart kommer! Min egen læge har i hvert fald ikke kommenteret på LF, kun på selve cyklus. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.