Kan i hjælpe en nervøs gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2016

grinny

Var i Netto for at handle ind med min mand, ville så tage den ene pose og sætte ned i vognen og da jeg drejer mig om kommer der et hurtigt og lidt ømt jag ved navlen.

Smerten gik væk med det samme og bløder heller ikke, så det var vel bare en muskel eller sene eller sådan noget? Er heller ikke øm nu her bagefter.

Der skal bare ikke meget til at gøre mig nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

Annemette07

grinny skriver:

Var i Netto for at handle ind med min mand, ville så tage den ene pose og sætte ned i vognen og da jeg drejer mig om kommer der et hurtigt og lidt ømt jag ved navlen.

Smerten gik væk med det samme og bløder heller ikke, så det var vel bare en muskel eller sene eller sådan noget? Er heller ikke øm nu her bagefter.

Jeg tænker umiddelbart at det bare lige et musklen/nerven der har fået et stræk som den ikke plejer, og tænker ikke umiddelbart du skal være bekymret, og endnu mindre, hvis du ikke længere kan mærke det :-) Men kan godt forstå din bekymring efter din historie, men er du i tvivl synes jeg du skal kontakte lægen :-)

Anmeld Citér

25. maj 2016

grinny

Annemette07 skriver:

Jeg tænker umiddelbart at det bare lige et musklen/nerven der har fået et stræk som den ikke plejer, og tænker ikke umiddelbart du skal være bekymret, og endnu mindre, hvis du ikke længere kan mærke det :-) Men kan godt forstå din bekymring efter din historie, men er du i tvivl synes jeg du skal kontakte lægen :-)

Der har stadig ikke været flere smerter og hun sparker løs derinde 

Så tror også bare det var en muskel, men det er så svært ikke at være nervøs 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonymor10

grinny skriver:

Det lyder meget som en muskel eller sene der blev strukket lidt før hårdt. Det bliver kun mere ubehageligt jo større maven bliver, så håber du slipper for at prøve det igen ��

Det lyder ufarligt 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Annemette07

grinny skriver:

Der har stadig ikke været flere smerter og hun sparker løs derinde 

Så tror også bare det var en muskel, men det er så svært ikke at være nervøs 

Ja, jeg kan godt forstå din nervøsitet. Er sikker på jeg ville have det på samme måde - uanset om jeg havde din historie eller ej. Når man ikke længere er gravid glemmer man nogengange alle de bekymringer man havde mens man var det �� Men så længe du mærker hende er det jo et godt tegn ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.