min dreng skærre tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2009

malou

Som overskriften lyder så skærre min lille dreng på 10 1/2 md tænder næsten hele tiden. Jeg propper en sut i munden på ham for at mindske det... men den skal han jo heller ikke have i hele tiden. Han har 4 tænder i overmunden og 3 (den 4 påvej) i undermunden. Jeg siger NEJ når han gør det... men så griner han bare... (ja han er en bandit der slet ikke gør som mor her siger... haha) 

Hvad skal jeg gøre... er der noget at gøre?? eller er det bare sådan det er??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Vingummien

malou skriver:

Som overskriften lyder så skærre min lille dreng på 10 1/2 md tænder næsten hele tiden. Jeg propper en sut i munden på ham for at mindske det... men den skal han jo heller ikke have i hele tiden. Han har 4 tænder i overmunden og 3 (den 4 påvej) i undermunden. Jeg siger NEJ når han gør det... men så griner han bare... (ja han er en bandit der slet ikke gør som mor her siger... haha) 

knus malou

Uh det gjorde Emil også meget i den alder, han havde rigtig fundet ud af hvordan det fungerede og at vi ikke syntes det var sjovt.
JEg valgte simpelhen bare at lade som ingenting og lade ham gøre det, og kan faktisk ikke huske hvornår hanhar gjort det sidst, han er 14 mdr nu. Så det er en slags fase de lige skal afprøve og jo mere der bliver sagt nej jo sjovere er det

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Min yngste lille søster skære tænder og det til at blive sindsyg af men tandlægen vil ikke gøre noget før alle mælketænderne er skiftet ud til de blivende så får hun sådan en skinde på el hvad det nu er som hun skal sove med om natten så hende blivende tænder ikke blive ødelagt.

Anmeld

28. september 2009

Diana...

malou skriver:

knus malou

Nåå det var om dagen den misset jeg lige så siger jeg PAS hi hi

Anmeld

28. september 2009

krysser

malou skriver:

knus malou

Hej

Jeg har en dreng på snart 5 han gør det skære stadig tænder men mest når han sover, har snakket med tandlægen om det, og hun siger at det ikke betyder noget og at de fleste børn holder op med det inden de skifter deres tænder, så man skal have tålmodighed.

Kristina

Anmeld

28. september 2009

malou

suanne85 skriver:

Uh det gjorde Emil også meget i den alder, han havde rigtig fundet ud af hvordan det fungerede og at vi ikke syntes det var sjovt.
JEg valgte simpelhen bare at lade som ingenting og lade ham gøre det, og kan faktisk ikke huske hvornår hanhar gjort det sidst, han er 14 mdr nu. Så det er en slags fase de lige skal afprøve og jo mere der bliver sagt nej jo sjovere er det

ja tak..... ved godt at når jeg siger NEJ så er han simpelthen en lille terrorist!!! smiler... men ok jeg prøver at lade som om jeg ikke høre hans tænder ... og håber det snart ikke er sjovt mere

knus malou

Anmeld

28. september 2009

malou

Diana... skriver:

Nåå det var om dagen den misset jeg lige så siger jeg PAS hi hi

haha.... gør Lucas det ikke? han har jo ligeså mange tænder som Victor? 

Anmeld

28. september 2009

Diana...

malou skriver:

haha.... gør Lucas det ikke? han har jo ligeså mange tænder som Victor? 

Nej ikke endu men det jo os først lige kommet frem så tror ikke de langt nok ud til at gøre det, Men han slikker på dem hele tiden hi hi.

Anmeld

28. september 2009

Mormilla

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men vil bare sige at jeg føler med dig! Min søn på 16 mån er os lige begyndt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.