Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er simpelthen så glad. Havde en perfekt nakkefoldsscanning i dag. Meget lav risiko på 1:18.728 og lægen sagde det ikke kunne se pænere ud det hele! Blev rykket lidt frem i termin, så jeg har termin 29/11 fremfor 1/12 så er i dag 13+1
vedhæfter lige billede så folk kan gætte på kønnet billedet er dog ikke helt så godt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen der tør gætte skal til kønsscanning i næste uge
MissTas skriver: Jeg er simpelthen så glad. Havde en perfekt nakkefoldsscanning i dag. Meget lav risiko på 1:18.728 og lægen sagde det ikke kunne se pænere ud det hele! Blev rykket lidt frem i termin, så jeg har termin 29/11 fremfor 1/12 så er i dag 13+1 vedhæfter lige billede så folk kan gætte på kønnet billedet er dog ikke helt så godt.
Slet ingen der tør gætte ud af alle de visninger?
Stort tillykke med en veloverstået NF
Jeg kan desværre ikke komme med et gæt ud fra billedet, da jeg ikke ved hvad man skal kigge efter - men hvis jeg skal gætte ud fra ren og skær mavefornemmelse (eller mangel på samme), så gætter jeg på en lille pige Held og lykke med det hele
Maalene skriver: Stort tillykke med en veloverstået NF Jeg kan desværre ikke komme med et gæt ud fra billedet, da jeg ikke ved hvad man skal kigge efter - men hvis jeg skal gætte ud fra ren og skær mavefornemmelse (eller mangel på samme), så gætter jeg på en lille pige Held og lykke med det hele
Tak for dit gæt er spændt på hvad det blir! Men ja, så skønt at alt var som det skulle være, specielt fordi jeg er kronisk syg og taget en del medicin under hele graviditeten.. Så er så glad
Iiih hvor er det bare fantastisk
Jeg gætter af ren mavefornemmelse også på en lille pige
S.S.Robin skriver: Iiih hvor er det bare fantastisk Jeg gætter af ren mavefornemmelse også på en lille pige
Det er så spændende tak for dit gæt. Tror selv det en dreng
Ikke flere der tør gætte?
Kønsscanning om to dage. Ikke flere der vil komme med deres kvalificerede bud inden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128