Perfekt nakkefoldsscanning !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
8 svar
4 synes godt om
25. maj 2016

MissTas

Jeg er simpelthen så glad. Havde en perfekt nakkefoldsscanning i dag. Meget lav risiko på 1:18.728 og lægen sagde det ikke kunne se pænere ud det hele! Blev rykket lidt frem i termin, så jeg har termin 29/11 fremfor 1/12  så er i dag 13+1

vedhæfter lige billede så folk kan gætte på kønnet billedet er dog ikke helt så godt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

MissTas

Slet ingen der tør gætte  skal til kønsscanning i næste uge

Anmeld Citér

25. maj 2016

MissTas

MissTas skriver:

Jeg er simpelthen så glad. Havde en perfekt nakkefoldsscanning i dag. Meget lav risiko på 1:18.728 og lægen sagde det ikke kunne se pænere ud det hele! Blev rykket lidt frem i termin, så jeg har termin 29/11 fremfor 1/12  så er i dag 13+1

vedhæfter lige billede så folk kan gætte på kønnet billedet er dog ikke helt så godt. 

Slet ingen der tør gætte ud af alle de visninger? 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Maalene

Stort tillykke med en veloverstået NF 

Jeg kan desværre ikke komme med et gæt ud fra billedet, da jeg ikke ved hvad man skal kigge efter - men hvis jeg skal gætte ud fra ren og skær mavefornemmelse (eller mangel på samme), så gætter jeg på en lille pige  Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

25. maj 2016

MissTas

Maalene skriver:

Stort tillykke med en veloverstået NF 

Jeg kan desværre ikke komme med et gæt ud fra billedet, da jeg ikke ved hvad man skal kigge efter - men hvis jeg skal gætte ud fra ren og skær mavefornemmelse (eller mangel på samme), så gætter jeg på en lille pige  Held og lykke med det hele 

Tak for dit gæt er spændt på hvad det blir! Men ja, så skønt at alt var som det skulle være, specielt fordi jeg er kronisk syg og taget en del medicin under hele graviditeten.. Så er så glad 

Anmeld Citér

26. maj 2016

S.S.Robin

MissTas skriver:

Iiih hvor er det bare fantastisk 

Jeg gætter af ren mavefornemmelse også på en lille pige 

Anmeld Citér

26. maj 2016

MissTas

S.S.Robin skriver:

Iiih hvor er det bare fantastisk 

Jeg gætter af ren mavefornemmelse også på en lille pige 

Det er så spændende  tak for dit gæt. Tror selv det en dreng 

Anmeld Citér

26. maj 2016

MissTas

Ikke flere der tør gætte? 

Anmeld Citér

31. maj 2016

MissTas

Kønsscanning om to dage. Ikke flere der vil komme med deres kvalificerede bud inden?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.