Hejsa 
Jeg er lige ved at undersøge, om forældre generelt vil benytte sig af et pasningstilbud, hvor det er muligt kun at betale for få timer - f.eks. hvis mor arbejder deltid og måske kun ganske få timer om ugen, men rammer problematikken med, at skulle tjene x-antal kr. for at betale for en fuldtids eller deltids plads til daginstitution.
Jeg selv har et ønske om, at mine børn ikke skal have særligt mange timer i daginstitution, men for at få råd til at betale daginstitutionspladserne, skal jeg alligevel arbejde en del, for at få enderne til at nå sammen...
Vil blive rigtig glad, hvis i vil svare på nogle spørgsmål:
1. Ville du gøre brug af "pakketilbud" (og gerne hvilke) som følger:
- Op til 10 timer om ugen - ca. 600 kr. i egenbetaling./
- Op til 15 timer om ugen - ca. 900 kr. i egenbetaling.
- Op til 29 timer om ugen - ca. 1300 kr. i egenbetaling./1200 for børn over 3 år.
- op til 36 timer om ugen - ca. 1600 kr. i egenbetaling./1500 for børn over 3 år.
2. Ville det være okay for dig selv at skulle medbringe frokost (rugbrød og lign.) til dine børn, hvis tilbudet i øvrigt prismæssigt ligger som ovenfor nævnt? Børnene ville få frugt og brød til formiddag og eftermiddag.
3. Vil du køre længere til stedet, hvis ovenstående løsning var den rigtige for jer?
4. Har det en betydning, at dagplejeren er uddannet pædagog med en del erfaring?
5. Har det en betydning, hvis dagplejerens egne to børn udgør to af pladserne?
6. Vil du foretrække at der er barnevogn og sovegrej, eller vil du helst selv medbringe?
7. evt. tanker/tilføjelser.
Tak til jer der vil bruge tid på at svare