Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Jeg har de sidste 4 dage døjet med ekstremt ømme og følsomme nippels - jeg har ikke ømme bryster eller noget og jeg tror måske jeg havde ÆL for et par dage siden (synes ikke jeg har haft de klassiske tegn på den har været der, men ift. cyklus burde den have været der) Jeg kan ikke mindes jeg nogensinde har haft så ømme nippels før - er det noget I kender til i forbindelse med projekt baby? Håber I kan hjælpe mig, synes det er så mystisk altså
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er normalt at få efter æl. Også selvom man ikke plejer at få det sådan
Anonym skriver: Hej piger Jeg har de sidste 4 dage døjet med ekstremt ømme og følsomme nippels - jeg har ikke ømme bryster eller noget og jeg tror måske jeg havde ÆL for et par dage siden (synes ikke jeg har haft de klassiske tegn på den har været der, men ift. cyklus burde den have været der) Jeg kan ikke mindes jeg nogensinde har haft så ømme nippels før - er det noget I kender til i forbindelse med projekt baby? Håber I kan hjælpe mig, synes det er så mystisk altså
Jeg får altid mega ømme nippels i forbindelse med ÆL og varer gerne op til en uge efter
Jeg har ømme nippels efter ægløsning til tider - sidste måned valgte brysterne også at blive det, mens mine nippels var okay det skifter lidt måned til måned hvad det sker imellem ÆL og mens
Tusind tak for jeres hjælp piger - så må jeg bare vente og håbe på 2 streger inden længe
Hvad er det endt ud med? Er ret nysgerrig, er selv ude for det samme pt. Får normalt aldrig ømme bryster, men den seneste uge har de været vildt følsomme.Testede negativ for at par dage siden, men var nok også lidt tidligt ude. Kan bare ikke forstå hvad der ellers skulle få min krop til at opføre sig så mærkeligt?
Molgard skriver: Hvad er det endt ud med? Er ret nysgerrig, er selv ude for det samme pt. Får normalt aldrig ømme bryster, men den seneste uge har de været vildt følsomme.Testede negativ for at par dage siden, men var nok også lidt tidligt ude. Kan bare ikke forstå hvad der ellers skulle få min krop til at opføre sig så mærkeligt?
Det var desværre bare pga. ægløsning - har fået min menstruation Håber du har heldet med dig i stedet
Tak for svar!
Har selv mega uregelmæssig mens, så kan ikke sige om den er forsinket, eller om det kan være tegn på ÆL. Krydser fingre.
Bedre held til dig næste gang, irriterende med "snyde-symptomer"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128