Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diosa85 skriver: Kan sagtens se den. Men prøv og vent til udeblevet mens. Du siger de bliver svagere hvilket desværre kan tyde på det man kalder en bio. Er sker desværre ofte.
Kan sagtens se den. Men prøv og vent til udeblevet mens. Du siger de bliver svagere hvilket desværre kan tyde på det man kalder en bio. Er sker desværre ofte.
Håber ikke bio
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Håber ikke bio
Krydser fingre for det ikke er.
Men derfor skal man helst vente til udebleven mens så opdager man sjældent bioerne
Diosa85 skriver: Krydser fingre for det ikke er. Men derfor skal man helst vente til udebleven mens så opdager man sjældent bioerne
Den sidste er fra idag og de der andre er fra igår ?
Anonym skriver: Den sidste er fra idag og de der andre er fra igår ?
Altså havde det været en bio så var du begyndt at bløde.
Men kan også se det er 2 forskellige teste du tester med. Vil anbefale dig at holde holde dig til et mærke hvis du skal sammenligne. Vent nogen dage til mens udebliver hvor du så vil være 4+ og prøv og test igen.
Diosa85 skriver: Altså havde det været en bio så var du begyndt at bløde. Men kan også se det er 2 forskellige teste du tester med. Vil anbefale dig at holde holde dig til et mærke hvis du skal sammenligne. Vent nogen dage til mens udebliver hvor du så vil være 4+ og prøv og test igen.
Testerne de er alle sammen ens . Fra apotek men ja imorgen er der hos lægen så der kan jeg se hvad der bliver til tak for hjælpen
Anonym skriver: Testerne de er alle sammen ens . Fra apotek men ja imorgen er der hos lægen så der kan jeg se hvad der bliver til tak for hjælpen
Nåh det er fordi de første var i negativ det opdager jeg først nu
jeg krydser fingre
Der er rigtig mange, inkl. mig selv der har fået en ekstra streg på apotekets test, uden der har været noget. Køb Valmed i stedet. Billigere, og de bedste. Kan købes i føtex, netto, bilka, spar og garenteret andre steder også.
Mynewlife skriver: Der er rigtig mange, inkl. mig selv der har fået en ekstra streg på apotekets test, uden der har været noget. Køb Valmed i stedet. Billigere, og de bedste. Kan købes i føtex, netto, bilka, spar og garenteret andre steder også.
Okey tak . Jo skal nok prøve noget andet .
Diosa85 skriver: Nåh det er fordi de første var i negativ det opdager jeg først nu jeg krydser fingre
Når okey øv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128