Hej - eller hvad man siger
Vi (min kæreste og jeg) har siden feb. prøvet at blive at gravide. Dette var aftalt, dog noget som jeg inderligt ønsker! Han har selv to store børn 7 og 8 år.
Nu sidder jeg - 25 år, med positiv test her til morgen - så meget tidligt i forløbet altså. Og meget kan ske endnu!
Siden feb. er det så begyndt at gå mega ned af bakke. Vi kæmpe begge med hver vores og fælles selvfølgelig. Han er nærmest blevet weekendfar (pga skøre eks-kone) han er så knust over det, jeg prøver at støtte ham så godt jeg kan. Jeg mistede i marts et nært familiemedlem og kæmper stadig med dette. For halvandet år siden købte vi hus vi renovere på. Kommunikationen mellem ham og eks'en bliver værre og hans børn bliver ulykkeligere Vi er ramt hårdt denne tid!
Det skal lige siges jeg elsker de her unger og de står mig nært, så det gør også mig ondt at se, hvordan de bare bliver ødelagt!
Jeg har ønsket mig børn længe! Og har en fortid med 1 abort og en graviditet uden for livmoderen, der endte i en større operation. Og han har sagt at han vil gerne vil give mig børn, selvom han svor da han fik sit sidste - så var det det sidste. Men da han mødte mig skiftede han mening
Til morgen spørger han om timingen nu er god?
Jeg ønsker mig sådan det her! Jeg kan godt se timingen ikke er fed, men det er først om 8 måneders tid! Og hvad hvis jeg ikke kan blive gravid igen efter en abort?
Han er 13 år ældre end jeg, og vi bliver jo altså ikke yngre!?
Nogle der kommet til enighed senere i en graviditet og alt er endt lykkeligt trods virkelig dårlig start?
Jeg håber mit lille dilemma kan bringe lidt debat og give lidt idé om, hvad jeg skal stille op!
Vh mig.
Anmeld
Citér