aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2009

M.O.A.R.

ligger allerede og tænker på hvad vi skal have til aftensmad....
nogen der har et godt forslag til hvad jeg ka lave?

Malene 10+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

ivfmarie

Æggekage?

Det skal vi ha' i aften. Med grøntsager og stegt kyllingebryst.

Anmeld

28. september 2009

malou

Vi fik paneret skinkesnitzler igår med råstegte kartof. gullerødder og brokkoli..... uhmmm det var lækkert men jeg ææælsker også god gam.dags mad...

I aften skal vi have fiskefrikadeller med pastasalat og hytteost blandet op med frisk dild

knus malou

Anmeld

28. september 2009

Barbamama

Jeg har en skide god opskrift på noget der hedder Kyllingepandebøf på min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/supercarla :-) Vi fik det selv i går :-)

Anmeld

28. september 2009

frk Jensen

Her til aften fik vi culottesteg med små krydder kartofler, ( glas kartofler der er vendt i olie og krydderier og så i ovnen) salat og bearnaise sause til... MÅMS det var bare godt..

Imorgen tror jeg vi skal have græske frikadeller med råstegte kartofler og taziki (staves) og salat til..

Knus

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

almindelige kartofler som du skyller godt og skærer i grove både, så putter du dem i en frysepose med rapsolie og sesamfrø, lukker posen og ryster godt. De skal bages i ovnen ved god varme til de er møre og gyldne.... og så med tzatziki til.... næsten alt kød passer til...

du kan gøre samme nummer med rodfrugter

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Vi fik tomatsuppe, lavet af de sidste tomater fra drivhuset..................med chili og hvidløg..................en succes.

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

her til aften stod menuen på forårsruller med ris, masser af soya...salat og grøntsags stave.
imorgen står den på små fiskefrikadeller med frisk pasta.

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

BetinaMørk skriver:

Her til aften fik vi culottesteg med små krydder kartofler, ( glas kartofler der er vendt i olie og krydderier og så i ovnen) salat og bearnaise sause til... MÅMS det var bare godt..

mums det lyder godt

Anmeld

28. september 2009

frk Jensen

nutche skriver:

mums det lyder godt

Det var også bare rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.