Hjælp, hvad sker der med mine ægløsningsteste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2016

Trying1c

Er det normalt at der er så store og forskellige udsving i ægløsningstestene? 

Jeg kan simpelthen ikke finde hoved eller hale i dem, når jeg googler andres ægløsningsteste synes jeg de er fine svage helt op til ægløsning, men ikke med så store udsving som der er i mine 

Er der andre der har prøvet noget lignende mine? 

Jeg har forsøgt at ramme samme tidspunkt om dagen og gerne to gange dagligt, formiddag og eftermiddag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

CutieKiwi

For mig ser det normalt ud. En ægløsningstest kan ikke være "svag positiv". Enten er den positiv eller også negativ. På billedet ser alle negative ud.

Anmeld Citér

24. maj 2016

Trying1c

CutieKiwi skriver:

For mig ser det normalt ud. En ægløsningstest kan ikke være "svag positiv". Enten er den positiv eller også negativ. På billedet ser alle negative ud.

Tak for dit svar  Jeg er godt klar over, at de ikke kan være "svage positive" og at teststregen skal være ligeså - eller tydeligere end kontrolstregen før, at den kan anses som positiv  Så meget har jeg forstået 

Mit spørgsmål var nu mere om det var normalt at der var så store udsving, at de den ene dag var - hvad jeg ville se, som tæt på at den snart blev positiv, og den næste dag var langt fra og så igen senere, tæt på at den ville være positiv. Altså, ikke at nogle af testene er positive nu, men at det ligner, at nogle af dem er tæt på at blive postive. Nu låner jeg lige et billede, for at vise hvad jeg mener og anser som en normal process i en ægløsningstest: 

Jeg synes min process i ægløsningstestene svinger virkelig meget - og det er første gang jeg bevæger mig ud i at teste, så deraf spørgsmålet. Hvis man intet spørger, får man intet svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2016

LayLow

Mine svingede også som vinden blæser, men den dag den var positiv var jeg slet ikke i tvivl  nogle dage var den tæt på positiv og så gangen efter var den "bleg" og sådan fortsatte den til den var hjemme  så test løs (eller knald løs hvis du er i tvivl om den er positiv) og får du ikke en knaldende positiv, så sammenlign dem når/hvis mens ankommer og brug udviklingen næste måned 

Anmeld Citér

24. maj 2016

CutieKiwi

Jeg tror ikke at teststregens svingende farve antyder om den bliver positiv lige rundt om hjørnet eller ej

Tror slet ikke du skal være nervøs over udsvingende i farverne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.