Positiv, skyggestreg eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2016

Bønnespire

Ja nu har jeg så igen idag taget en test, dog med et andet mærke end igår, forventede egentlig ikke den store forskel på testene da hcg jo fordobles hveranden dag, men blev nødt til at se om der overhovedet ville komme en streg frem idag også. Den er meget svag, i know, men den er altså kommet indenfor tiden og den slår ud i negativ, der er nogle der siger at så er det en rigtig streg, men kan man regne med det??  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

Camilze

Nu vil jeg helst ikke være øv bøven, men jeg kan kun se kontrolstregen  

Anmeld Citér

24. maj 2016

Diosa85

Bønnespire skriver:

Ja nu har jeg så igen idag taget en test, dog med et andet mærke end igår, forventede egentlig ikke den store forskel på testene da hcg jo fordobles hveranden dag, men blev nødt til at se om der overhovedet ville komme en streg frem idag også. Den er meget svag, i know, men den er altså kommet indenfor tiden og den slår ud i negativ, der er nogle der siger at så er det en rigtig streg, men kan man regne med det??  

Skyggestreg. Kan godt se noget men ingen farve i

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Ja den er også meget utydelig i virkeligheden, men er nu lidt mere tydelig i virkeligheden, men ikke hvor man bare er sikker overhovedet... Min læge er ikke tilbage før næste uge, så kan ikke engang få taget en blodprøve inden prøver at tage en test mere imorgen som forhåbentlig er mere tydelig når det så er to dage siden jeg fik den første ekstra streg på en test 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Diosa85 skriver:

Skyggestreg. Kan godt se noget men ingen farve i

Men er det så ikke underligt at den slår ud i negativ også?? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Diosa85

Bønnespire skriver:

Men er det så ikke underligt at den slår ud i negativ også?? 

Det kan den sagtens. Men giv det et par dage. Den kan godt udvikle sig 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Diosa85 skriver:

Det kan den sagtens. Men giv det et par dage. Den kan godt udvikle sig 

Nå okay, har ellers fået skyggestreger før og der kunne jeg nemlig ikke se noget i negativ, derfor var jeg klar over at det var skyggestreg, men jeg venter nogle dage og ser hvad der sker  

Anmeld Citér

24. maj 2016

Diosa85

Bønnespire skriver:

Nå okay, har ellers fået skyggestreger før og der kunne jeg nemlig ikke se noget i negativ, derfor var jeg klar over at det var skyggestreg, men jeg venter nogle dage og ser hvad der sker  

Gør det ja. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.