Kan jeg regne med hcg er ude af kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. maj 2016

MissMoon

hejsa 

Jeg havde desværre en Sa d. 29 i sidste måned i uge 5. Min læge fortalte mig at mit hcg tal var meget lavt ved min blodprøve dagen før jeg aborterede. Jeg havde så svært ved at tro jeg havde tabt den lille spire så jeg testede for at sikre mig at den var god nok, fik en bragende negativ test allerede få dage senere. 

Jeg tog så en test for en lille uges tid siden, som også var negativ, i forgårs tog jeg så en ny, og der kom to streger (se billed) Meeen min veninde mener at det er fordi jeg lige har været gravid at der kommer to streger og at jeg ikke er gravid men det er hcg fra tidligere graviditet der er på spil? Er det muligt når jeg har testet negativt flere gange før det ? Har test dag fredag d 27 men kunne ikke vente så tog en d. 22  jeg føler virkelig selv den er der men nu er jeg begyndt at blive en anelse nervøs efter at jeg har fået at vide det ikke kan lade sig gøre  ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

VN

Jeg ville mene, at når du har testet negativt flere gange før - så er den altså god nok  Det kan jo ske med det samme! 

Jeg havde selv en SA i slutningen af januar/start februar - mit hcg faldt fra 5500-618 på 4 dage, og 3 dage efter ned på 80. Så det gik også hurtigt her, og jeg var alligevel lidt længere end dig. Krydser fingre, ben, arme og alt der kan krydses for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.