Hvornår mærkede I liv i jeres 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
4 synes godt om
23. maj 2016

Novebaby

Som overskriften siger, hvornår mærkede I liv i jeres nummer 2 graviditet? og hvornår blev det regelmæssigt, at I kunne mærke den lille bebs derinde? 

Jeg er selv 16+2, idag og føler ikke at jeg helt kan mærke noget endnu, og man siger at man med nummer to, kan opleve det hurtigere  

Jeg glæder mig bare til at mærke min lille pige inde i maven

Håber at I vil besvare mit/mine spørgsmål 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Som overskriften siger, hvornår mærkede I liv i jeres nummer 2 graviditet? og hvornår blev det regelmæssigt, at I kunne mærke den lille bebs derinde? 

Jeg er selv 16+2, idag og føler ikke at jeg helt kan mærke noget endnu, og man siger at man med nummer to, kan opleve det hurtigere  

Det kommer lidt an på hvordan din moderkage ligger men min den første lå den foran mod maveskindét, der for mærkede jeg først liv 23+ uger henne.. Jeg er i dag 13+2 henne og jeg har heller ikke mærket liv endnu. Og dog, måske små bobler .. men er meget usikker på det. Men jeg glæder mig absolut også til a jeg kan mærke min lille baby i maven! 

Og om det er en baby girl eller baby boy 

Anmeld Citér

24. maj 2016

MissTas

Novebaby skriver:

Mærkede første gang 11+6 i anden graviditet.. Er nu i uge 13 og mærker en gang imellem, ikke hver dag endnu

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bissen

Jeg havde allerede fornemmet liv før uge 13, men efter uge 13 var jeg slet ikke i tvivl. 

Jeg har mærket baby hverdag nu siden uge 15+ Og er nu 17+6

Jeg mærkede også hurtigt liv i første graviditet. Og som en anden skriver - det har stor betydning, hvor moderkagen ligger. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Vilgerneværegravid

Jeg var knap 20 uger henne anden gang

Anmeld Citér

24. maj 2016

Novebaby

Okay min moderkage ligger bagtil og ikke foran, så det burde gøre at jeg kunne mærke hende hurtigere og jeg vejer kun 55kg, så har ikke meget fedt på maven der gør at det burde være svære, men tak for svar, jeg glæder mig sådan til at mærke min lille blob derinde

Anmeld Citér

24. maj 2016

Vilgerneværegravid

Novebaby skriver:

Okay min moderkage ligger bagtil og ikke foran, så det burde gøre at jeg kunne mærke hende hurtigere og jeg vejer kun 55kg, så har ikke meget fedt på maven der gør at det burde være svære, men tak for svar, jeg glæder mig sådan til at mærke min lille blob derinde

Første gang var omkring uge 18. Der lå min moderkage også bagtil og jeg er også slank. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.