Forvirret :S ÆL slim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg er så forvirret 

jeg tjekker for slim og er på 2. cyklus hvor jeg gør det mine 2 sidste cyklusser har været på 38 og 39 dage og jeg er idag på CD 16. Dvs jeg har lige nogle dage endnu til ÆL men mit udflåd her til aften kunne trækkes 6-7 cm  er det ikke lidt tidligt det kan strækkes så meget?

Jeg mærker intet andet end at jeg har ret meget lyst til manden (så hopper på ham uanset ) men når jeg tænker udelukkende på cyklus-udflåd, virker det så ikke hen i vejret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

123.

Anonym skriver:

Jeg er så forvirret 

jeg tjekker for slim og er på 2. cyklus hvor jeg gør det mine 2 sidste cyklusser har været på 38 og 39 dage og jeg er idag på CD 16. Dvs jeg har lige nogle dage endnu til ÆL men mit udflåd her til aften kunne trækkes 6-7 cm  er det ikke lidt tidligt det kan strækkes så meget?

Jeg mærker intet andet end at jeg har ret meget lyst til manden (så hopper på ham uanset ) men når jeg tænker udelukkende på cyklus-udflåd, virker det så ikke hen i vejret?

Op til uge før ægløsning kan ens udflåd ændre sig 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Men 11-12 dage før? Det er alligevel vildt at det så kan strækkes så meget allerede nu 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Soonmom

Jeg har givet op, mht. at tyde udflåd, efter jeg har født har jeg æl slim konstant 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg har givet op, mht. at tyde udflåd, efter jeg har født har jeg æl slim konstant 

Det er snart 9 år siden jeg fødte sidst  har bare ikke haft det sådan rigtigt før, så derfor undrer det mig meget... Sidste måned havde jeg det på CD25

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.